فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

خبر فوری و فوق العاده جالب

این اتفاق تاسف بار در محله ی جردن رخ داده :
مادر دختر ۷ ساله برای خرید از خانه بیرون میرود ، بعد از ۱۰ دقیقه دختر درب خانه ی همسایه را میزند و پسری ۲۷ ساله به اسم مایکل در را باز میکند و با روی خوش با کاترین صحبت میکند ؛ کاترین میگوید :
"من تنها هستم و اگر ممکن است به خانه ی ما بیایید و زیر غذا را کم کنید تا مادرم برگردد ، من از گاز میترسم وگرنه خودم این کار انجام میدادم". مایکل که متعجب شده بود به خانه ی دختر ۷ ساله (کاترین) میرود ، وقتی مایکل وارد میشود میبیند گاز روشن است ؛ زیر گاز را کم میکند ، بعد کاترین برای مایکل یک لیوان شربت می آورد که داخل شربت داروی بیهوشی ریخته بود ، مایکل با خوردن شربت به خوابی عمیق فرو میرود و در همین لحظه کاترین داد میزند ، جیمی بیا یه نفر سرکار رفته همه ی این متن رو خونده !!!

نظرات 6 + ارسال نظر
آویشن 22 تیر 1391 ساعت 14:55 http://dittany.blogsky.com/

نه.اصلا هم سر کار نرفتم.آخه قدیمی بود

دیگه قرار نشد مارو فسیل جلوه بدیااااا

خاطره 22 تیر 1391 ساعت 16:54

من که با دقت هرچه تمام تر داشتم می خوندم که ببینم آخرش چی میشه؟!دیدم سرکاری بوده،خندم گرفت.
انصافا قشنگ بود.ممنون


حق مطلب ادا شد!
ممنون از نظرت!

حسام 22 تیر 1391 ساعت 22:04

!!!!!!

چی شد برادر؟؟؟

حسام 22 تیر 1391 ساعت 22:31

همین رفته بودم تو بهرش که وقتی به آخرش رسید بدجوری ضد حال خوردم ، الآنم علامت تعجبم !


عوضش از این به بعد در برابر این نوع مطالب واکسینه میشید !!!
خدمت بزرگی به دنیای طبابت کردم !

سارینا 26 تیر 1391 ساعت 03:10

هه منو باش بایه حس قوی و عمیقی داشتم میخونم اصلا حواسم نبود تو چه صفحه ای ازاس ها هستم اما اخرش قشنگ بود ممنو دادا

شما توی تله آفساید گیر افتادی!

پریسا 4 مرداد 1391 ساعت 23:55

عجیبا قریبا !!!!!!!!!!! آدم نمیدونه چی بگه ؟؟؟


شما در مقابل دوربین مخفی قرار گرفتید!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد