فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

اس ام اس عاشقانه شاخ مرداد 91

تو ماه را دوست داری
من
ماه هاست که تو را …
.
.
قول میدهم لام تا کام حرفى نزنم
فقط بگذار از”دال تا میم” بگویم ، بگذار بگویم که “دوستت دارم”
دیگر لام تا کام حرفى نمیزنم …
.
.
سفری به دور دنیاست وقتی دستانم تا انتها رویت را نوازش می کنند …
.
.
نمی دانم هم اکنون در کجا مشغول لبخندی
فقط یک آرزو دارم ، که در دنیای شیرینت میان قلب تو با غم نباشد هیچ پیوندی
.
.
تو باشی ، من باشم و دیگر هیچ …
دنیا هم ارزانی خودشان !
.
.
حکایت بارانی بی امان است …
این گونه من دوستت می دارم …
بند نمی آید ! .
.
ﺷﺐ ﻭ ﺭﻭﺯ ﻣﻴﺒﺎﺭﻡ … ﺗﻮ ﻓﻘﻂ ﺭﻧﮕﻴﻦ ﻛﻤﺎﻥ ﻟﺤﻈﻪ ﻫﺎﻳﻢ ﺑﺎﺵ !
.
.
من میتونم دنیا رو یه دستی فتح کنم به شرطی که اون دست دیگه ام رو تو گرفته باشی …
.

ادامه مطلب رو از لینک سایت اصلیمون دتبال کنید !!!

نظرات 1 + ارسال نظر
Sadaf 23 آبان 1391 ساعت 15:57

Vaghean tamam neveshteha ghashang bood

ممنون...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد