فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

اس ام اس زیبا مخصوص شب قدر 91

هنوز آخرین جمله ی خدا تو گوشم زنگ می زند :
“از قلب کوچک تو تا من یک راه مستقیم است ؛ اگر گم شدی از این راه بیا …”
بلند شو ، از دلت شروع کن …
.
.
و پرواز را بیاموز ، زیرا باید روزی از خودت تا خدا پرواز کنی …
.
.
اگه گاهی اوقات دلتان میگیرد و دوست دارید گریه کنید اما نمی دانید شما را چه شده …
بدانید خـــــــــــدا دلش برایتان تنگ شده ، می خواهد صدایش کنید …
.
.
خدایا ببخش مرا برای گناهانی که لذتش رفته اما مسئولیتش مانده …
.
.
امیدوارم وقتی از خدا میپرسم : خدایا گناهامو بخشیدی ؟
جواب بده : پ نه پ …
.
.
خدایا !
نمی دانم با همه اینقدر مهربانی یا فقط با من ؟ ولی می دانم فقط تو با من اینقدر مهربانی …
.
.
هر که به من میرسد بوی قفس میدهد
جز تو که پر میدهی تا بپرانی مرا
.
.
خدایا چگونه تو را بخوانم در حالی که من ، من هستم ؟
و چگونه از رحمت تو نا امید شوم درحالی که تو ، تو هستی ؟ .
.
در خود می نگرم تا ببینم که خطا کجاست … ؟؟؟
بعد از کمی تامل و قدری سکوت پی میبرم :
آنجا که خالی از خداست ، خطاست …
.
.
و تنها خدا است که از نشان دادن خورشیدش هر روز صبح به آن ها که اهل دیدن هم نیستند ، هرگز خسته نمی شود !!!
.

مطلب کامل رو از اینجا ببینید !!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد