فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

عکس سوژه های داغ وطنی شهریور 91

سوژه های داغ وطنی شهریور 1391











مطالب مرتبط :

عکس های کرکره خنده وطنی

شکار لحظه ها از سوژه های داغ وطنی

سوژه های داغ وطنی جدید مرداد 91

عکس و تصاویر جدید از سوژه های وطنی

عکسهای جدید از سوژه های وطنی تیر 91

نظرات 3 + ارسال نظر
خاطره 27 مرداد 1391 ساعت 14:19

قرآن سر گرفتنشون از همه داغ تر بود
ممنون که زحمت میکشی،مطالب و سوژه های به این قشنگی میذاری.
شاد باشی


خواهر من، آخه این همه هندونه که بقل من جا نمیشه...
مرسی، شما نیز مشعوف باشید!!!

خاطره 28 مرداد 1391 ساعت 01:44

ّبرادر من،من اگه قادر به خریدن هندونه بودم خودم می خوردم،چرا زیر بغل شمامیذاشتم؟!
خواهش،وهمچنین!!

نکته ای بس ظریف بود...
به قول اون جکه : تا حالا اینقد قانع نشده بودم...

نسترن 11 تیر 1393 ساعت 14:22

مر30.شما دوتا این جا لاین بازی میکنید؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد