فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

اس ام اس چشم انتظاری و منتظر بودن

اسمس انتظارجدید 91

صدایم نکرد

نگفت نرو برگرد و من رفتم
رفتم به سوی تنهایی انتظار
انتظار شنیدن صدای او که بگوید دوستت دارم برگرد ...

.

.

اس کاسه صبر

در انتظار تو کاسه ی صبر که هیچ . . .
صبر کاسه هم لبریز شد . . .

.

.

جمله انتظار عاشقانه

پس از مرگم چشمهایم را خاک نکنید ، منتظرند ...

.

.

اس ام اس نا امید

چه میشد اگر زمین گرد نبود تا من گوشه اى به انتظارت بنشینم !
منتظر هیچ دستی در هیچ جای این دنیا نباش ...
اشک هایت را با دست های خودت پاک کن که همه رهگذرند !!!

.

.

مسیج هنوز منتظرتم

شب را دوست دارم چرا که در تاریکی چهره ها مشخص نیست و هر لحظه این امید در درونم ریشه می زند که آمده ای ولی من ندیده ام !

.

.

پیامک انتظار طولانی

خیلی وقته چشمهایم از فکر تو بارانیست

سال هاست دریای دلم از عشق تو طوفانیست
دیگر کاسه ی صبرم شده لبریز از درد بی تو بودن
خدایا انتظار دیدن یار چقدر طولانیست
.

.

اس با موضوع انتظار

آواز پرندگان مهاجر را بدرقه ی راهت میکنم تا بدانی همیشه منتظر آمدنت می مانم ...

.

.

اس ام اس بی قراری

نه انگار نمیخواهد بگذرد روزهای انتظار
باید همیشه همین باشم ، یک عاشق بی قرار
انتظار و بی قراری نیز با تو شیرین است
کار هر روز و هر شب من همین است

.

.

آف درباره انتظار

دیگر نمیدانم که را باید صدا زد
این قلب را تا کی به طوفان بلا زد
من باغبان فصلهای انتظارم
تو خوب میدانی من اینجا بی قرارم

.

.

اس ام اس چشم به راه بودن

نمیدونم واسمون چه خوابی دیده روزگار

تورو قسم به اون خدا ، نزار که بگذره بهار
عزیزم یه حدی داره لحظه های انتظار
تورو قسم به اون خدا ، نزار که بگذره بهار

.

.

اسمس غمگین انتظار کشیدن

به ساحل نگاه تو شکسته قایق دلم

چقدر منتظر شدم به دیدنم نیامدى
به آرزوى دیدنت گل شقایقى شدم
چقدر منتظر شدم به چیدنم نیامدى

نظرات 4 + ارسال نظر
خاطره 27 مرداد 1391 ساعت 14:11

خوش آن روزی که بعد از انتظاری
به امید می رسد امیدواری
از اون بهتر،از اون خوشتر ندیدم
دمی که می رسد،یاری به یاری

به به... ی بده!
شما هم واسه خودت سراینده ای قهار بوده اید و ما بی خبران در غفلت...
دستت درد نکنه!

خاطره 28 مرداد 1391 ساعت 02:14

یکی از بزرگان اهل خرد
برای زنش ساندویچ می خرد
نوبت شماست،"د"بده

دندانی که درد میکند، پای لرزش هم می نشیند...
بازم "د" ... (داشتی چه شاه بیتی سرودم ؟)

kiara 30 اردیبهشت 1392 ساعت 14:57 http://http:/tanhadeletanha


مرا قضاوت مکن ،



آنچه بر من گذشته ،



حتی تصورش هم برای تو سخت است ؛



اگر چنین می کنم حتما دلیلی دارد ،



اگر چنین هستم ، حتما دلیلی دارد ...

najib 13 مرداد 1393 ساعت 21:15 http://najibrezaee.rozblog.com/

نه انگار نمیخواهد بگذرد روزهای انتظار
باید همیشه همین باشم ، یک عاشق بی قرار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد