فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

اس ام اس مخصوص تبریک گفتن عید فطر 91

پیامک و مسیج و جک باحال عید فطر 1391

.

خواستم از این تریبون اعلام کنم اونابی که میخوان ماه رو ببینن ، آدرس میدم بیان !

واقعا این تواضع همیشه کار دستم میده !
.
.

عید آمده هر کس پی کار خویش است‌
می نازد اگر غنی و گر درویش است‌
من بی تو به حال خود نظرها کردم‌
دیدم که هنوزم رمضان در پیش است‌
.
.

.:: عید صعید فتر به شما و خونوادطون حیچ ربتی نداره ::.
.
.

عید فطر مبارک …
الان جلوی آینه بودم ماهو دیدم !
.
.

امضا نشود کتاب ما ، تا از یار خبر نیاید امشب
این سی شب و روز ما نه ارزد ، تا او به نظر نیاید امشب
عید فطر مبارک
.
.

امشب اگه اس ام اس زدی جواب ندادم نگران نشو ، یه چند ساعتی نیستم …
نه که ماهم باید برم رویتم کنن !
.
ادامه مطلب رو از لینک سایت اصلیمون دنبال کنید !

نظرات 2 + ارسال نظر
خاطره 28 مرداد 1391 ساعت 01:49

جویند همه "هلال"و من،ابرویت
جویند همه کمان و من گیسویت
از جمله ی این دوازده ماه عزیز
یک ماه مبارک است،آن هم"رویت"

ممنون، بسیار زیبا...
راستی عیدت مبارک...

خاطره 28 مرداد 1391 ساعت 17:24

کم کم غروب ماه خدا دیده می شود
صد حیف از این بساط که برچیده میشود
در این بهار رحمت و غفران و مغفرت
خوشبخت کسی ست که بخشیده می شود
.
.
.
یک ماه ضیافت الهی گوارای وجودت،عید شما هم مبارک

ممنون، تا حالا که کسی واسه ما اسمس تبریک نفرستاده؛ بازم دم شما گرم حداقل توی نظرات به ما لطف میکنی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد