فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

اس ام اس تیکه دار و کنایه ای شاخ شهریور 91

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج کنایه ای زیبا

.

گالیله اینقدر به فرض ‌ات نناز ...

دیگر زمین گرد نیست ، از بس آدم‌ها برای هم چاه کندند ...

.

.

اس خیانت جدید

مثل این صدا خفه کن ها میمونه که میزارن سر هفت تیر !!!
خیانت رو میگم ، بی صدا می کشتت ...

.

.

نقاشی اش خوب نبود اما راهش را خوب کشید و رفت ...

.

.

من با کناری ات کنار نمی آیم !
کنار می روم ...

.

.

اسمس اهمیت ندادن

پیاز هم که خرد میکنی برایش اشک میریزی !
از پیاز هم کمتر بودم ، مرا خرد کردی و خندیدی ...

.

.

اس ام اس بی ارزش

بزرگترین اشتباهم این بود که التماست کردم بمانى …
نمى ارزیدى ، دیر فهمیدم ...

.

.

اسمس ادعا

بعضیا هیچی نیسن به جز 4 حرف :
ا د ع ا
.
.
می خواستم با خداحافظی کردنم تهدیدش کنم ...
نمی دونستم با این کار خوشحالش می کنم ...
.
.

اس ام اس طعنه دار استثنایی

حس خوبیه ...
به خودت میای میبینی به کسی که رهات کرده و بدجور بهت ظلم کرده دیگه نه نیازی داری نه احساسی !
ولی اون داره از بی تو بودن میمیره ...
.
.

پیامک آدمای کثیف

کثیف بودن بعضی آدم ها اذیتم نمیکنه !
اما بعضیا خیلی پاکن ؛ این که قراره اینا گیره اون کثیفا بیفتن ، اعصابم رو خرد میکنه ...
.
.

مسیج بی لیاقت و لیاقت نداشتن

بعضی آدما لیاقت اینو ندارن که شما بهترین لحظات زندگیتونو با فکر و یاد اونا سپری کنین ! باور کنین ...
.
.
اگر موفق شدید به کسی خیانت کنید ، آن شخص را احمق فرض نکنید بلکه بدانید که او خیلی بیشتر از انچه لیاقت داشته اید به شما اعتماد کرده است !
.
.
یه سری آدما هستن که اگه تو زندگیت نبودن الان داشتی با خیال راحت نفس می کشیدی ...
.
.

اس جدید حاضر جوابی

یه وقتهایى هست که جواب همه نگرانى ما میشه یه جمله که میکوبن تو صورتمون :
"بهم گیر نده" !!!
.
.

اس ام اس مغرور نشو

کاش می فهمیدی که تو از دید من خوب بودی ؛ دیگران حتی نگاهت هم نمی کردند و تو چه اشتباهی مغرور شدی ...
.
.
یعنی میشه همین الان برم دستشویی دستمو بکنم تو حلقمو تموم مدت با هم بودنمونو بالا بیارم ؟


مطالب مرتبط :

اس ام اس تیکه دار و کنایه ای مرداد 91

اس ام اس خاطره های عاشقانه

دوبیتی عاشقانه مخصوص اس ام اس

اس ام اس تنها بودن و کسی رو نداشتن

اس ام اس غمگین و دلشکسته جدید مرداد 91

نظرات 4 + ارسال نظر
خاطره 6 شهریور 1391 ساعت 13:55

خوب بود،جملات کوبنده وتیکه دار هم بذار،لطفا...ممنون میشم.

میشه بگی اینا الان چی بودن؟؟؟ در ضمن بابا تو دیگه چرا؟؟؟

خاطره 6 شهریور 1391 ساعت 21:49

به نظر شما اینا کوبنده بود؟تیکه دار بود؟!!!!!!!
چه روح لطیفی داری!!!!

خواهر من بخوایم اونجوری بکوبیم باید فحش بدیم...
روح سمباده ایه لطیفی دارم...
یه مطلب توی سایت هست که فکر کنم اون کوبنده تر باشه... من نمیدونم چرا به سایت سر نمیزنی؟؟؟

خاطره 7 شهریور 1391 ساعت 13:25

عه عه عه،فحش چیه؟!زشته
عصبانی نشو میترسممن تسلیم.

ناسزا خوبه؟؟؟
تو هم بغض نکن، من میترسم...

مهدی 10 بهمن 1392 ساعت 14:38 http://www.crt.rozblog.com

سلام . وبلاگ پر محتوا و جذابی داری . خوش حال میشم با هم تبادل لینک کنیم . اگه موافقی تو نظرات وبلاگم بگو تا لینکتو بذارم .
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد