فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

جک توپ و باحال فک و فامیل شهریور 91

طنز نوشته های فک و فامیله ما داریم؟

عموم اومده خونمون یه تیکه از ملودی یه آهنگو با دهنش میزنه میگه میتونی از تو اینترنت پیداش کنی ؟

من
گوگل
سایر موتورهای جستجو

.

.

فک و فاملیه داریم شهریور 91

ﺩﯾﺮﻭﺯ ﺑﺎ ﺑﺎﺑﺎﻡ ﺑﺤﺜﻢ ﺷﺪ ، ﺁﺧﺮﺵ ﮐﻢ ﺁﻭﺭﺩﻡ ﮔﻔﺘﻢ : ﺍﺻﻦ ﻣﻦ ﮔﻪ ﺧﻮﺭﺩﻡ ...
بابام ﺑﺮﮔﺸﺖ ﮔﻔﺖ ﻣﻦ ﺑﻪ ﺧﻮﺭﺩ ﻭ ﺧﻮﺭﺍﮐﺖ ﮐﺎﺭﯼ ﻧﺪﺍﺭﻡ ، ﺟﻮﺍﺏ ﻣﻨﻮ ﺑﺪﻩ !

.

.

مامان من آخر دموکراسیه !!!
وقتی میخواد فحش بده نظر خودمم میپرسه ؛ مثلا میگه :
میخوای بهت بگم نفهم ؟
میخوای بگم شعور نداری ؟

.

.

جک جدید فک و فامیل

دارم میرم مسافرت با مامان خداحافظی کردم بهش میگم آب نمیریزی پشت سرم ؟ میگه حالا برو من سیفون رو برات میکشم !!!

.

.

خنده بازار فک و فامیله داریم

مامان من خون میبینه غش میکنه اونوقت همیشه هم مدعی اگر بابام نمیومد خواستگاریش 100% یکی از جراح های حاذق ایران میشد !

.

.

داداشه ما داریم ؟

این گوشی های اندروید یه برنامه دارن که وزن آدمو نشون میده ، بعد این داداش ما رفته وایساده رو گوشی که وزنشو ببینه !

.

.

یه ایمیل واسه بابامون ساختیم به هرکی میخواد ایمیلشو بده میگه : "این ایمیلمه شماره موبایلمم پسوردشه"
یعنی استیو جابز الان تو قبر داره بندری میزنه از این همه نبوغ پدر من ...

.

.

گل در اومد از حموم !
سنبل در اومد از حموم !
آواز پدرم بعد از در اومدن از حموم !

.

.

خنده دار ترین جک های فک و فامیلی

با داداشم کنار عابر بانک وایساده بودیم که یه گدایی اومد !
 منم دست کردم جیبم بهش پول دادم ، گرفت رفت جلوی داداشم که کمکش کنه !
 داداشم برگشته میگه : من با اون آقام ، حسابم کرده !!!

.

.

جدیدترین جوک های فک و فامیله ما داریم

امروز رفتم خونه فک وفامیلمون لامصبا هیچ کاری نکردن که من بیام اینجا بنویسم ...

.

.

جک اسمسی فک و فامیل

از مامانم پرسیدم : مامان مامان این بازی چی میشه به نظرت ؟؟؟
مامانم : یا مساوی میشه یا صفر صفر ...
من
تماشاگرنماها
جامعه ورزشی کشور
جواد خیابانی
پیر لوییجی کولینا

نظرات 7 + ارسال نظر
حسام 15 شهریور 1391 ساعت 19:24

اکثرشو خونده بودم ، ولی بازم دمت گرم ، عکس بیشتر بذار مخصوصا عکس از سوتی های مردم کشورهای مختلف !

باشه عکس رو هم افزایش میدم...

حسام 15 شهریور 1391 ساعت 19:37

سایتتون هم جدیدترین مطلبش همینه اونوقت چرا واسه وبلاگو من حس می کنم قبلا خوندم ولی واسه سایت انگار واسم جدیده ، درسته حالا جملات با هم فرق می کرد ولی من چرا یه همچین حسی بهم دست داده ؟

آخه این جمله هارو من پیدا نمی کنم، من فقط میزارم رو وبلاگ... سعی می کنیم مطالب یکی نباشه!!! نمیدونم چرا تو همچین حسی داری؟؟؟ البته شاید به خاطر اینه که اوتجا تعداد بالاست و توی تعداد بالا قطعا چیزای جدید بیشتر پیدا میشه...
به هر حال اگه قدیمی بودن شرمنده... سعی میکنم بهترتر باشیم...

خاطره 16 شهریور 1391 ساعت 10:52

چه فک و فامیلایی،یکی از یکی باحال تر،چی از این بهتر؟!
چی شد...؟خدا بخواد منم دارم شاعر میشم


کتابتون کی به چاپ میرسه؟؟؟

خاطره 16 شهریور 1391 ساعت 11:55

در اسرع وقت،بهت خبر میدم

بله... استااااااااااااااااااد...

سما 17 شهریور 1391 ساعت 19:11

عالی بودکلی خندیدم وبلاک بسییاربسیارزیبای داری موفق باشی عالی بودکلی خندیدم وبلاک بسییاربسیارزیبای داری موفق باشی عالی بودکلی خندیدم وبلاک بسییاربسیارزیبای داری موفق باشی عالی بودکلی خندیدم وبلاک بسییاربسیارزیبای داری موفق باشی عالی بودکلی خندیدم وبلاک بسییاربسیارزیبای داری موفق باشی عالی بودکلی خندیدم وبلاک بسییاربسیارزیبای داری موفق باشی عالی بودکلی خندیدم وبلاک بسییاربسیارزیبای داری موفق باشی عالی بودکلی خندیدم وبلاک بسییاربسیارزیبای داری موفق باشی

ممنون...

[ بدون نام ] 18 شهریور 1391 ساعت 18:26

جالبه اینارو از کجات درمیاری؟

از کجام در میارم؟؟؟
از اینترنت...

زهرا 20 شهریور 1391 ساعت 23:00

خیلی خوب بود موفق باشید

ممنون...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد