فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

اسمس فاز سنگین سیگار دل نوشته سیگار

به سلامتی سیگار

سلامتی اونی که همه تلخیاشو تو تلخیه سیگار و یه استکان تلخی گم میکنه که کام بقیه رو تلخ نکنه ...

.

.

در سینه ام زخم های عمیقی هست
انگار کسی مرا با زیر سیگاری اشتباه گرفته است ...

.

.

اس غمگین ترک سیگار

حس اون سیگار رو دارم که همه جا حرف از ترک کردنشه …

.

.

جمله شاعرانه سیگار

یک نخ سیگار کشیدم … هرکس دید گفت : چه نقاش زبردستی !!!

.

.

مسیج فاز بالای سیگار

درست است که شهریور است اما من بهمن میکشم و قلبم تیر ...

.

.

اس مسی سیگار تنهایی و خیابان

از آن روز که رفته ای ، کارت شارژ ها را سیگار می خرم و با خیابان ها و تنهایی ها حرف می زنم ...

.

.

اسمس کنایه ای سیگار

سیگار دود می کنم تا یادم بماند من احمق بیشتر از این ریه های سوخته ام دوستت داشتم ...

.

.

نه یک نخ ...
نه یک پاکت ...
یک عمر هم که سیگار بکشم فایده ندارد !
تا خودم نسوزم دلم آرام نمی شود ...

.

.

اس ام اس جدید سیگار شهریور 91

درد مرد را ...
یا مرد می فهمد یا دود سیگار !

.

.

تکلیف گفتنی ها که معلوم است ...
زحمت نگفتنی ها هم می افتد بر گردن سیگار ...

.

.

اسمس تیکه دار سیگار

میگن سیگار به آدم آرامش میده !
کاش یکی پیدا میشد بتونه قد یه نخ سیگار باشه ...

.

.

وای بر من !!!
دیگری مرا سوزاند و من سیگار را ...

.

.

اس طعنه دار سیگار و آدمها

بعضی آدما باید مثل پاکت سیگار برچسب هشدار داشته باشن تا فراموش نکنی که دوست داشتنشون از درون نابودت می کنه …

.

.

اس عشق و سیگار

فقط دلم می خواست تــــــــــــــــو دوستم داشته باشی حتی به اندازه ی کـشیــــــــــدن یک نخ سیگار ...

.

.

دل نوشته سیگار و خیابان

خدایا ! بیا قدم بزنیم ...
سیگار از من ... باران از تو ....

.

.

جاسیگاریم را گم کرده ام ... تو ندیدیش ؟
خودش مهم نیست ... زیرش دردهایم را قایم کرده بودم ...

.

.

عاشقانه های زیبا با موضوع سیگار

سیگارها برایم دو دسته اند :
سیگارهای قبل از دیدنت و سیگارهای پس از رفتنت !
هر دو برایم حس غریبی دارند :
اولی ، به خاطر دلهره ی نیامدنت و دیگری از ترس دیگر ندیدنت ...

.

.

دلنوشته غمگین و احساسی سیگار

امان از روزی که سیگار بخاطر کسی بیاد گوشه لبت که بخاطر همون سیگارو ترک کرده بودی ...

نظرات 12 + ارسال نظر
فرشاد 4 مهر 1391 ساعت 15:25

عالی بود.

نازی 21 بهمن 1391 ساعت 21:59

خوب بود

paliz 28 بهمن 1391 ساعت 12:27

kheyli ali bod

مهرنوش 14 اسفند 1391 ساعت 14:19

خدایا.. بیا قدم بزنیم.‏. سیگار از من؛ باران از تو.. (عالی بود‏)‏
ترک کردم این سیگار لعنتی رو؛ دوست خوبی بود واسم، آرومم میکرد؛ گاهی بهش سر میزنم نامردیه دوستی که دردتو میدونه و به جات میسوزه رو فراموش کنی مخصوصا که مثل بقیه نیست و فقط سکوت میکنه تا تو بیشتر نشکنی..

sadegh 3 فروردین 1392 ساعت 19:46 http://print7.blogfa.com

سلام . وب بسیار خوبی داری . موفق باشید

مرسی !

تنها 14 فروردین 1392 ساعت 14:11

مرسی خیلی قشنگ بودن

ehsan 16 اسفند 1392 ساعت 16:08


kheyli ghashang bood rafigh

یاسی سیگاری! 28 فروردین 1393 ساعت 22:17

توووووووووووووووووووووپ!دمت داااااغ. بعضی چیزا واقعا فاب آدمه

خیلی خیلی دمت گرم.منو لینک کن.http://bimax1393.parsiblog.com/

mehdi 9 مرداد 1393 ساعت 01:57

mer30 aziz zende bashi khili ghashang dod

ی سیگاری شب گرد 6 مهر 1393 ساعت 11:00

سیگار درس خوبی بهم داد...به پای کسی بسوز که نفسشو خرجت کنه......متن هاتون علی بودی مرسی

yasaminjooooooon 11 بهمن 1393 ساعت 15:42

عالی بوووود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد