فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

دلنوشته های عاشقانه مهر ماه 91

دلنوشته یکی بود یکی نبود

بیا هردو باشیم تا نقض کنیم برای همیشه "یکی بود یکی نبود قصه ها را" ...

.

.

اسمس رفتن

همچون قطاری که دودش برمی گردد ؛ من می رفتم و دلم برمی گشت ...

.

.

نوشته زیبای بودن تو

آغوش تو امن ترین سرزمین رویای من
نفسهای تو بهترین دلیل بودن من
قلب تو قشنگ ترین فتح زندگی من
لبخند تو زیباترین لحظه های من
بودن تو یعنی من

.

.

اسمس بغض

قلک بغض هایم را کنارت میشکنم ...
این است همه پس اندازهای من !

.

.

متن زیبای حرف دل

دل دو حرفی من ؛ خیلی حرف داره خیلی ...

.

.

نوشته زیبای دفتر خاطرات

کاش دفتر خاطراتم چراغ جادو بود تا هر وقت از سر دلتنگی به رویش دست میکشیدم تــو از درونش با آرزوی من بیرون می آمدی !

.

.

دلنوشته رسیدن به تو

این همه راه که آمدم کمتر بود از این یک قدم که به تو مانده است ...
من مسافت را با تپش قلبم محاسبه می کنم !

.

.

یک نفر در همین نزدیکی ها چیزی به وسعت یک زندگی برایت جا گذاشته است ، خیالت راحت باشد‬ ...
.
.

نوشته غمگین خیال تو

خیالت دودیست که در چشمانم فرو می رود و اشکهایم را در می آورد ...
.
.

متن زیبای چشم من بی تو

چشم من بی نگاهتو نابیناست مثل آیینه بی انعکاس ...
.
.
دل جای خوبی برای پیله کردن نیست ...
من عزادار همه ی پروانه های جهانم !
.
.

نوشته قشنگ سادگی

میگویند ساده ام ...
میگویند تو مرا با یک جمله ، یک لبخند به بازی میگیری ...
میگویند ساده ام اما تو این را باور نکن !
من فقط دوستت دارم و آنها این را نمی فهمند ...
.
.

چقدر پر می کشد دلم به هوای تـــــو !
انگار تمام پرنده های جهان در قلبم آشیانه کرده اند !
.
.

متن باحال رفتن تو

آن قدر که از دیروز میترسم ؛ هراس از فردا ندارم !
فردا شاید بیایی …
اما …
دیروز رفتی …
.
.
یادت نخواهم انداخت که برگردی !
اگر مهم باشم یادت خواهم ماند ...
.
.

دلنوشته زیبای درد آدمها

درد آدما رو از رو آهنگایی که هی با ریپیت گوش میدن تشخیص بدین !

نظرات 3 + ارسال نظر
حسام 1 مهر 1391 ساعت 21:40

بسیار زیبا :)

تشکر...

sara 12 مهر 1391 ساعت 22:27

واقعا عالی بودن

مرسی...

ممنونم ازتون خیلی قشنگ بود خوشم اومد من هرروز تعدادی از اینجمله هارو به عشقممممممم میفرستممممم خوشحاااااال میشم مطالبو بیشتررررررررکنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد