فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

ترول بازار کرکره خنده مهر 1391

جدیدترین سری ترول های آپدیت و به روز مهر ماه 91










نظرات 11 + ارسال نظر

ای کاش دلم پنجره ای دیگرداشت/ای کاش خدافقط شقایق می کاشت/ای کاش یکی می امد وغم ها را/ازقلب اهالی زمین برمیداشته.
سلام دوست عزیز وبلاگ زیبایی داری عالیه ادامه بده به امیدموفقیت بیشتراگه وقت کردی سری هم به وبلاگ من بزن واگرخوشت اومد وباتبادل لینک موافق بودی من رابا عنوان فریادغم لینک کن ودرنظرات بهم بگو که باچه عنوانی لینکت کنم.لطفا مارا بایک نظر خوشحال کنید.
موفق باشید

حسام 8 مهر 1391 ساعت 21:02

دمت گرم خیلی باحال بود !

غزل 16 مهر 1391 ساعت 00:52 http://ghazal132.mihanblog.com/

سلام دوست عزیز وب جالبی داری اگه تمایل به تبادل لینک داشتی با عنوان وبلاگ غزل لینکم کن و خبر بده با چه عنوان لینکت کنم.http://ghazal132.mihanblog.com/

خاطره 18 مهر 1391 ساعت 11:25

سلااااااااااااااااام!...خوبییییی؟1
بازم من اومدم،عذر میخوام که بیش از حد غیبت داشتم.متاسفانه کامپیوتر خراب شده بود
دلم واسه مطالبت لک زده بود،مخصوصا ترول ها.
دست مریزاد

سلام
اشکالی نداره، خوشحالم که اومدی...
منم دلم تنگ شده بود...

بسیار عالی بود ممنون

مرسی ...

ساغر 12 دی 1391 ساعت 18:02

خوب بود کلی با ............ خندیدیم

pari 1 بهمن 1391 ساعت 20:56

مرسی.خیلی توپ بود

مریم 11 فروردین 1393 ساعت 16:34

ععععععااااااااااااااااالللللللللللللللیییییییییییییی ببببببببببوووووووووووووددددددددد

بیتا 13 شهریور 1393 ساعت 05:44

Elsa 7 مهر 1393 ساعت 19:25

دمت گرم عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد