فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

جکهای خنده بازار بمب خنده مهر ماه 91

جدیدترین جکهای دسته اول داغ مهر 91

.

یه سوال ذهن من و مشغول کرده که چرا شلوار سفید میپوشی خاکی میشه رنگش سیاهه ؟ ولی وقتی شلوار مشکی میپوشی خاکی میشه رنگش سفیده ؟

.

.

یعنی اگه ایرانسل و همراه اول مارو به تماشای مسابقه فوتبال دعوت نکنن کسی نگاه نمیکنه ؟

.

.

به امید روزی که بدونیم از تو یخچال چی میخوایم ...

.

.

هیچ اشتباهی بزرگتر از این نیست که دستت اشتباهی بخوره رو اینترنت اکسپلورر ، باز شدنش یه داستانه ، بسته شدنش یه داستان دیگه ...

.

.

بچه که بودم وقتی مامانم تو خونه حشره کش میزد من زود پنجره رو باز میکردم تا مگسا از این طرف فرار کنن !

یه همچین کودک رقیق القلبی بودم ...

.

.

یه ضرب المثل معروف هست که میگه :
کسی که خوابیده رو میشه بیدار کرد ، ولی کسی که خودشو به خواب زده رو نمیشه مگر با بیل ...

.

.

آهای تویی که همیشه کنارمی
برو اونورتر خیلی جا گرفتی
.
.
عطسه دختر : عتسی ...
عطسه پسر : هاتشوبیسخلبوهووووووووطراشش !
.
.
جای خالیش را نه کتاب پر می کند ، نه قهوه ، نه حتی سیگار ...
من دلم آیفون 5 میخواهد !!!
.
.
اگه 2012 دنیا تموم میشه پس چرا pes 2013 اومده ؟
.
.
موندم این گوشی هفصد تومنیه رو نخرم یا اون نهصد تومنیه رو !
به نظرتون کدومو نخرم ؟
.
.
فکر کنم دارم بابا میشم !
الان چند شبه بیدار میشم کولرو خاموش میکنم !
.
.
پزشکان معتقدند که مصرف روزانه یک سیب از سکته های قلبی جلوگیری می کنه ، حالا سوال من اینه که اگه دو سیب باشه مشکلی هست ؟؟؟
.
.
یه دونات خریدم از مترو تاریخ تولیدش واسه فرداس Y بخورم یا صبv کنم تولید بشه ؟
.
.
بابا بزرگم لپ تاپمو دیده میگه چندتا قوه میخوره ؟

نظرات 3 + ارسال نظر
حسام 9 مهر 1391 ساعت 12:05

خیلی قشنگ بود

مرسی داداش...

سپیده 10 مهر 1391 ساعت 20:20 http://bar0on.blogsky.com

خوب بودن،مرسی
‏‎

پری 15 مهر 1391 ساعت 21:58

بد نبودن فدات

مرسی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد