فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

جکهای فوق العاده باحال و گلچین مهر 91

جدیدترین جکهای تاپ مهر 91

.

گفت : اگه دوسم داری ثابت کن …
گفتم : چه جوری ؟
گفت : رگتو بزن !
رگمو زدم و وقتی داشتم تو آغوش گرمش جون میدادم گفت : اگه دوسم داشتی تنهام نمیذاشتی … !!!
من
مجید خراطها
عزرائیل

.

.

اعتراف می کنم بچه که بودم و تازه مسواک زدن رو یاد گرفته بودم ، موقع مسواک زدن به جای اینکه مسواک رو تکون بدم ، سرم رو با شدت در جهات مختلف تکون می دادم و مسواک رو همینطور ثابت نگه می داشتم ... تا یه ربع بعد مسواک زدن سرم گیج می رفت !

.

.

موندم این گوشی هفصد تومنیه رو نخرم یا اون نهصد تومنیه رو !
 به نظرتون کدومو نخرم ؟

.

آرشیو جکهای تاپ و شاخ مهر 91

.

خودکشی زمانی واجب میشه که دیگه توالت رفتنم بهت حال نده !

.

.

یکی از فانتزیام اینه که توی یه پارک شلوغ شروع کنم به دویدن و همزمان با موبایلم بگم : لعنتیا تا من نگفتم هیچکس شلیک نکنه ، کلی آدم بیگناه اینجا هست !
توهم در حد سراب های بیابان های ۱۵۰ درجه آمازون …

.

.

اعتراف می کنم یکی از سوالات دوران کودکی من این بود که تو جاده چرا ما هرچی از ماشین ها سبقت می گیریم ، اول نمی شیم …

.

آپدیت ترین جوکهای کرکره خنده مهر 91

.

یه وقتایی هم اینقدر به آدم میگن تو باید محکم باشی تو باید محکم باشی که احساس میخ طویلگی به آدم دست میده !!!

.

.

اگه سال ۲۰۱۲ رو بر عکس بنویسین میشه ZIOZ !!!
در زبان محلی ساکنان آمریکای مرکزی و جنوبی که شامل اقوام مایا و اینکا میشه معنی این کلمه “نابودی” است !
جالب بود نه ؟
شما هم نمیدونستین و جایی هم نخونده بودین ؟
نباید هم جایی خونده باشید چون اینو الکی نوشتم بترسونمتون …

.

.

پزشکان معتقدند که مصرف روزانه یک سیب از سکته های قلبی جلوگیری می کنه ...
خب همین ثابت میکنه که اگه جای یک سیب از "دو سیب" استفاده کنیم ، سکته مغزی رو هم ساپورت میکنه ...
حالا اگه "دوسیب آلبالو" باشه که دیگه کم خونیم هم سراغمون نمیاد ... !!!

.

اسمس خنده دار اسمسی جدید 91

.

من فکر میکردم ما ایرانیها که به نوشابه نارنجی میگیم زرد وضعمون خیلی خرابه ...
خوشحال شدم وقتی دیدم انگلیسی ها هم به ماهی قرمز میگن Gold Fish !
تو این مورد لااقل دیگه تنها نیستیم !

.

.

دو خصوصیت فقط و فقط تو رانندگی بانوان دیده میشه :
1 – راه نمیرن !
2 – راه نمیدن !

.

.

اخطار :
مشترک عزیز شما جز افرادی هستید که به سختی برای ما مسیج میفرستید ، در صورت ادامه این بی مرامی شماره شما حذف خواهد شد !حرف مفت هم نباشه !

.

.

هی میگن تو جمع نباس در گوشی حرف زد ، اصن در گوشی فقط تو جمع تعریف شدست ... اینا با کی کار دارن ؟؟؟

.

.

سال ها گذشت و کسی ندید که انسانی با قاشق چای خوری ، چای بخورد !

نظرات 2 + ارسال نظر
حسام 13 مهر 1391 ساعت 14:14

خیلی توپ بودن خداییش !

مرسی...

بامزه 1 فروردین 1393 ساعت 21:55

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد