فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

اس ام اس و جمله های حس و حال غمگین 91

کسی از تو میرود و بعد تو دلت می‌خواهد از همه‌ی دنیا بروی …
.

اس ام اس دلشکسته جدید مهر 91

.

دلم برای خودم ، همونی که قبلا بودم تنگ شده ، همونی که هنوز قلبش نشکسته بود …
.
.
بعضی ها بهتر است در حد یک آرزو بمانند ...
برآورده شدنشان به بهای شکستن دلت تمام میشود !!!
.

دلنوشته سوختن من

.
گاهی دوست دارم بدون پک زدن فقط بنشینم و نگاه کنم که سیگارم چگونه میسوزد ...
شاید آخر فهمیدم چه لذتی میبری از تماشای سوختن من !
.

پیامک غمگین فاز سنگین

.
ﺁﺭﺍﻡ ، ﻣﺜﻞ ﻣﺰﺭﻋﻪ ﺍﯼ ﮐﻪ ﺗﻤﺎﻡ ﻣﺤﺼﻮلش ﺭﺍ ﺁﻓﺖ ﺯﺩﻩ ...
ﺩﯾﮕﺮ ﻧﮕﺮﺍﻥ ﺩﺍﺱ ﻫﺎ ﻧﯿﺴﺘﻢ !
.
.
در این دنیا برای کفری کردن آدمهای رذلی که می خواهند همه چیز را از آنچه هست برایت سخت تر کنند ، راهی بهتر از این نیست که وانمود کنی از هیچ چیز دلخور نیستی ...
.
.
میگن دنیا بی وفاست اما قدرشو بدانید ...
من دنیای بی وفاتری هم داشتم !!!
.

اس ام اس جدید و زیبای سوزدار

.
بدترین درد انتظاره !
انتظاره حتی یک تماس ...
.
.
شنیده بود که لذتی در گذشت هست ...
از من گذشت و رفت ...
لعنت به این واژه ها که مثل هم خوانده میشوند ...
.
.
گاهی عشق همان چوب خداست
بی صدا
ولی‌ از دست عزیزت میخوری ...

نظرات 15 + ارسال نظر
خاطره 25 مهر 1391 ساعت 20:39

شیشه ای می شکند...یک نفر می پرسدکه چرا شیشه شکست؟!
یک نفر می گوید:شاید این رفع بلاست...دل من سخت شکست...هیچ کس هیچ نگفت!!غصه ام را نشنید...!از خودم می پرسم؛ارزش قلب من از شیشه ی یک پنجره هم کمتر بود؟!!
،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،
دیدی منم بلدم؟!

شما که استادی...
در ضمن یه سری ترول فرستادم به ایمیلت...

خاطره 27 مهر 1391 ساعت 01:58

شما لطف دارن!خواهش می کنم خجالتم ندین

بابت ارسال ترول،یه دنیا ممنون

شما لطف دارن؟؟؟ (جمله بسیار تاثیرگذاریه...)
خواهش میکنم... قابلی نداشت!

خاطره 27 مهر 1391 ساعت 17:13

منظور از لطف دارن،همان لطف دارین بید...خوب بییید؟
در ضمن یه پسر خوب به غلط املائیه یه خانم محترمی مثل من نمی خنده
تازشم،دگمه ی کیبورد عمل نکرده،گناه من چیه؟!
کم منو حرص بده،فشارم افتاد



یک گالون آب قند تقدیم تو باد...

حسام 28 مهر 1391 ساعت 07:41

خیلی قشنگ بود ، در ضمن خجالت نمیکشی که غلط املایی یه خانم محترمو می گیری ؟!


خوب برادر من فردا میره نمره دیکه ش کم میشه... من به خاطر خودش گفتم، من نیتم خیر بود...
البته گویا تداخل 0 و 1 کیبورد باعث بروز چنین اخلالی شده بود...

عسل 28 مهر 1391 ساعت 17:15

سلام وبت خیلی عاااااالیه عزیزم

مرسی... لطف داری!!!

راحیل 28 مهر 1391 ساعت 17:29

نشستم پای بساط مشروب،بچه ها گفتن بخور به سلامتی اونی که دوستش داری پیکو به لبم نزدیک کردم ولی نخوردم گفتم به سلامتی اونی که از وجودش نفس میکشم گفتند تو که نخوردی؟گفتم:سلامتی اونو تو پاکی میخوام نه تو مستی!وبت خیلی عالیهههههه!

مرسی... ممنون!

ملیکا 4 آبان 1391 ساعت 14:16 http://melika777.blogfa.com

هعی...........وب خوب نه عالیی داری.....دمت گرم....خوشم اومده ازت....خیلی بچه باحالیی......هعی روزگار.....یه سری به ما بزن......

سلام
مرسی...
هرچی گفتی متقابلا تقدیم تو باد...

غزل 12 آبان 1391 ساعت 14:49

سلام عزیزم وبت عالیه!خیلی خوشم میاد ازت بچه با حالی هستی...امیدوارم وبت از اینی که هست بهتر بشه!

قربونت، مرسی...

نهال 14 آبان 1391 ساعت 21:58

جیگررررررررررررتو نفس!‎وبت20...!!!بوسسسسسسسسسسسس

مرسی کبد...

تنها 14 آبان 1391 ساعت 22:02

سلام عزیزم. وبت عالیه موقعی که داشتم اس ام اس ها رو میخوندم واقعا جالب بودن چون من همون موقع یک پسر دلمو شکونده بود...همینطور ادامه بده وب خوبی داری!

ما داریم همین فرمون میریم...

SARAH 7 اردیبهشت 1392 ساعت 23:40

(کسی که با رفتنش خوشبختی رو ازت میگیره چه جوری میتونه بهت بگه:روزی هزار بار برات آرزوی خوشبختی میکنم؟؟؟) باخوندن این اس ام است نشستم کلی گریه کردم،خیلی قشنگ بود

نیکا72 31 فروردین 1393 ساعت 02:27

خییییییلییییییییی خوشمل بودن
خیلی ب دردم خورد چون همش حرفای دلم بود ک کمک کرد بهش بگم مرسی

نیکا72 31 فروردین 1393 ساعت 02:37

سلااااااااااااام
من اولین باره ک ب وب شما میام خیلی خوشمله
اگه نظر منو تایید نکنی خداکنه کشششششل شی گفته باشششششماااا
خب بازم میام فعلا

نیکا72 31 فروردین 1393 ساعت 23:16

چلا نظرهای همه رو جواب دادی جز من
حتی ی تشکر نکردی ی خوش امد چیییییی بود ک نگفتی ها
نالاحت شدم کیلی کیلی زیاد

نیکا72 1 اردیبهشت 1393 ساعت 00:01

چرا همه میگویند چون میگذرد غمی نیست...
چرا هیچکس نمیگوید تا بگذرد درد کمی نیست...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد