فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

اس ام اس و دلنوشته عاشقانه گلچین آبان 91

میدانی دوست من ؟ شیشه های شکسته ، تعویض می شوند ... پل های شکسته ، تعمیر !
آدم های شکسته ، فراموش !!!

.

اس ام اس جدید آبان 91

.

من فقط عاشق اینم ، حرف قلبتو بدونم ...
الکی بگم جدا شیم ، تو بزنی تو دهنم بگی زر نزن کصافط بیا بغلم !

.

.

خوشــبختی هایم را با عجله در ســرنوشــتم نوشته بودند ...
بد خط بود ...
روزگــار نتوانست آنها را بخواند ...

.

.

نپرس چرا سیگار میکشی ...
بپرس چی میکشی ؛ که انقدر سیگار میکشی ...

.

پیامک بازار تاپ آبان 91

.

فراموش کردن کسی که دوستش داری مثل به خاطر آوردن کسی است که هرگز نمی شناسی ...

.

.

دست خالی‌ که نمی‌شود به پیشواز خاطره رفت ، من هم وقتی‌ چمدانم پر از گریه شد راه می‌‌افتم ...

.

.

عشق مثله سیگار میمونه ...
اگه خاموش بشه میتونی دوباره روشنش کنی اما هیچ وقت دیگه اون مزه ی اول رو نداره ...
.

جدیدترین اسمس های آپدیت آبان 91

.
خــــــــــــــــدایا ...
دستهای خالـی ام رو بگیـر...
می دونــم  که بنده ی خـوبی نــبودم امـــا شـک نــدارم کـه خدای خوبی هستی ...

.

.

به سلامتی سگ های ولگرد که با یه لقمه غذا و یه دست نوازش تا آخر عمر وفادار آدم میمونن ...
نه بعضی آدم هایی که دنیایی محبت بهشون می کنی و آخرشم دستت رو گاز می گیرن !

.

اس مس جذاب و قشنگ آبان 91

.

دل شکسته را بند هم که بزنی ، بی فایده است ؛ هر کاری بکنی ، باز هم غم و غصه از ترک هایش چکـــــــــــــــه می کند !

.

.

زندگی ! کلاهت را بـه هوا بینداز که من دگر توان بازی کردن ندارم !
تو بردی !
.
.
اشکی که بی دلیل بیاید ، اشک دلتنگی نیست ، اشک بی کسی ست ...
.

بانک اس ام اس آبان ماه 1391

.
کودک درونم ، هرچند بازیگوش باشد ؛ با احساس کسی بازی نمی کند ...
.
.
به شاخ و برگم اعــتماد نکن ، تکیه بر هــیچ میزنی ...
من ؛ درخت خوش باوری که به بهار دل بسته بودم اما به موریانه ها باختم ...
.
.
دیگر به کسی نمیگویم دوستت دارم ...
انگار دوستت دارم های من خداحافظ شنیده میشود ...
.

مسیج گوناگون و زیبای آبان 91

.
با من مدارا کن ...
بعدا دلت برایم تنگ میشود !
روزی که به سادگی برگی در باد پرواز میکنم . . .
.
.
گاهی اوقات می خندیم به روزهای که گریه می کردیم !
گاهی گریه می کنیم به یاد روزهایی که می خندیدیم …
.
.
این روزها آنقدر شکسته ام که دلم عصا به دست راه میرود ...
.

اس بازار ناب 91

.
بدترین درد آن است که برای توقف ریزش دانه های اشکت لبخند بزنی ...
.
.
ﺑﺎﻳﺪ ﺧﻴﺎﻧﺖ ﻛﻨﻲ ﺗﺎ ﺩﻳﻮﻭﻧﻪ ﺍﺕ ﺑﺎﺷﻦ ؛
ﺑﺎﻳﺪ ﺩﺭﻭﻍ ﺑﮕﻲ ﺗﺎ ﻫﻤﻴﺸﻪ ﺗﻮ ﻓﻜﺮﺕ ﺑﺎﺷﻦ ؛
ﺑﺎﻳﺪ ﻫﻲ ﺭﻧﮓ ﻋﻮﺽ ﻛﻨﻲ ﺗﺎ ﺩﻭﺳِﺖ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻦ ؛
ﺍﮔﻪ ﺳﺎﺩﻩ ﺍﻱ ، ﺍﮔﻪ ﺑﺎﻭﻓﺎﻳﻲ ، ﺍﮔﻪ یک ﺭﻧﮕﻲ ، ﻫﻤﻴﺸﻪ ﺗﻨﻬﺎﻳﻲ ...
.
.
تظاهر به خوشبختی دردناک تر از تحمل بدبختی است !!!
.

اس ام اس های غمگین آبان 91

.
گاهی یه جور غمی ته دلته که هر چی میگردی دلیلش رو پیدا نمی کنی !
این جور غمها بیشتر از ناراحتی آدم رو کلافه می کنه ...
.
.
دلتو به این "دوست دارم"هایی که بهت میگن خوش نکن ، آدما عادت دارن به خاطرِ منافعِ خودشون از راه احساسی وارد بشن ...
.
.
تنهایی به این معنی نیست که هیچکی دور و ورت نباشه ... تنهایی به این معنیه که اونی که تمام زندگیته برای تو نباشه ...
.

سری جدید پیامک و مسیج گلچین شاخ

.
نمی دانم چرا این روزها در جواب هر که از حالم می پرسد تا می گویم خوبم ، چشمانم خیس می شود ...
.
.
یکرنگ که باشی زود چشمشان را می زنی ، خسته می شوند از رنگ تکراریت !
این روزها دوره رنگین کمان هاست ...
.
.
نمی بخشمت ؛ ولـی ... "فــراموشت" می کنم !
همیشه بـه همین سـادگی از آدمـای بـی ارزش می گذرم ...
.
.
ما آدما ؛ همیشه دلتنگ اونی هستیم که نیست ، حوصله ی کسی رو نداریم که هست ....
به خاطر همینه که هرگز خوشحال نیستیم ... !!!


مطالب مرتبط :

حرف های عاشقانه و رمانتیک فوق العاده مهر 91

اس ام اس و جمله های حس و حال غمگین 91

اس مس های زیبای فصل پاییز 91

نظرات 3 + ارسال نظر
خاطره 28 مهر 1391 ساعت 16:13

چون رشته گسست،میتوان بست
اما گرهیش در میان هست...

این الان ضرب المثله؟؟؟
ولی انصافا خیلی باحاله... نشنیده بودم!!!
مرسی...

حسام 28 مهر 1391 ساعت 21:34

جملات قشنگی بود !

خاطره 29 مهر 1391 ساعت 00:08

با خوندن این مطالب،ناخودآگاه این بیت شعر تو ذهنم اومد،گفتم برات بنویسم...ببین من چقدر خوبم
در ضمن...باحالی از خودته!مرسی که تشویقم کردی

دستت درد نکنه... در خوبی شما که شکی نیست!
مرسی...
خواهش میکنم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد