فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

جک بازار آخر خنده جدید هفته دوم آبان 91

به روزهای سخت نبودنت قسم که وقتی بودی هم هیچ گو... نخوردی !
.
.
یک گ*و*ز بی موقع به اندازه صد قرص اکس شادی آفرین است !!!
پس چرا اعتیاد ؟؟؟
به تفریحات سنتی روی بیاورید !!!
.

جمله های ته خنده آبان 91

.
بعضیا فکر میکنن خیلی بارشونه و ما هم به عنوان یه خر زحمت کش قبولشون داریم !
.
.
آقا من چند سال پیش رمز موفقیتمو عوض کردم ، الان هر کاری میکنم یادم نمیاد …
متاسفانه ۳ بار اشتباه زدم بلاک شد !
.
.
یادش بخیر یه بارم دبیر ریاضیمون اومد گفت : شماهام با این نمره هاتون گل کاشتید ، دفعه دیگه ...
منم گفتم : درخت میکاریم ...
تعریف کردن نداره دیگه خودم با اعتماد به نفس کامل رفتم بیرون !
.

طنزنوشته های باحال آبان 91

.
تا حالا دقت کردین که چهره کسانی که توی صف یه دستشویی عمومی اند چقدر جدیه ؟؟؟
.
.
تجربه ثابت کرده تنها همدمی که بعد از پایان یه رابطه ی عشقولانه واسه هر کس میمونه هندزفریه ؟
.
.
با قد ۱۸۵ ، من معمولا بلندترین عضو خانواده ام … حالا کارکردهای من برای مادرم :
امیر مادر قدت بلنده اون لامپ رو خاموش کن …
امیر قدت بلنده اون مجله رو از رو میز بیار …
امیر قدت بلنده اون سینی رو از روی زمین بردار ببر تو ظرفشویی بشور …
امیر مادر قدت بلنده برو ماست بگیر ، نون بگیر ، نفت بگیر …
.

بمب خنده داغ و آپدیت آبان 91

.
فلسفه ی بیسکوییت رنگارنگ این بوده که به عنوان بقیه پول مشتری ازش استفاده بشه ...
.
.
میخوام از پای نت پاشم ...
ولی پاشدنم نمیاد ...
خدایا خودت منو بپاشون !!!


مطالب مرتبط :

آرشیو جدیدترین جوک ها و طنزنوشته های آبان 91

سرنشین کنار راننده (طنزنامه بمب خنده آبان 91)

جوک های فوق العاده جدید آبان ماه 1391

جک های تر و تازه توپ داغ مهر 91

جکهای فوق العاده باحال و گلچین مهر 91

نظرات 4 + ارسال نظر
حسام 11 آبان 1391 ساعت 19:47

خیلی باحال بود ، اگه همینطوری آپ کنی عالیه !

اگه مرتضی همکاری کنه میشه... میتونم قول بدم...

خاطره 11 آبان 1391 ساعت 20:25

عالی بود...ولی میخوام بدونم اون سه تای اولی یعنی چی؟
از کی یاد گرفتی؟

شیطون گولم زد + رفیق ناباب (مرتضی)...

ساقی 14 آبان 1391 ساعت 11:04

چرا در حد بچه دبستانی مینویسید .
فک کنم چند وقت دیگه هم میخاین جکی که یارو کاسه ماست دستش بود ازش ساعتو پرسیدن را بنویسید.

چجور بنویسیم؟؟؟

پویا 13 دی 1391 ساعت 14:34

خداوند دید مرد گرسنه است نان را افرید دید تشنه است اب را افرید دید در تاریکی است نور را افرید وقتی دید هیچ مشکلی نداره زن را افرید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد