فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

اس ام اس تبریک عید غدیر خم 91

آرزو را کوتاه گیر که عمر کوتاه است و کار نیک به جای آر که اندکش نیز بسیار است …
حضرت علی (ع)
.

مسیج و پیام کوتاه زیبای عید غدیر تبریک به سادات

.
رود است علی ، پاک و زلال است و روان
کوه است علی که استوار است و گران
من رود ندیده ام چنین پابرجا
من کوه ندیده ام چنین در جریان
.
.
اى فراموشان باطل سر به پایین افکنید
چون پیمبر دست حق را برد بالا در غدیر
.

دوبیتی در وصف علی (ع) غدیر خم

.
یا علی ذاتت ثبوت قل هو الله احد
نام تو نقش نگین امر الله صمد
لم یلد از مادر گیتی و لم یولد چو تو
لم یکن بعد از نبی مثلت لهو کفواً احد
.
.
تشنه شدم به عشق تو مثال ماهی پی آب
ز هر خمی می نزنم چون که تویی شراب ناب
به هر کجا سفر کنم شناسنامه رو کنم
گویم فقط همین نشان : منم مرید بوتراب
.

اسمس های زیبا عید غدیر خم آبان 91

.
آحاد ملک چو سجده بر آدم کرد
بر نام علی و شوکت خاتم کرد
در روز غدیر خم نه تنها آدم
بر قامت مرتضی فلک سر خم کرد
.
.
شک نیست جهان را که خدا نیست علی
اما دمی از خدا جدا نیست علی
دانم اگرش جدا ، خدا نیست رضا
خوانم اگرش خدا ، رضا نیست علی

.

ادامه مطلب از سایت اس ام اس خور

نظرات 1 + ارسال نظر
حسام 13 آبان 1391 ساعت 12:14

خیلی قشنگ بودن ، عید غدیر مبارک

عید شما هم مبارک...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد