فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

دلنوشته های دپرس و جملات فاز غم آبان 91

کاش جای پاییز تو با مهر می آمدی ...

.

.

دنیـای من بودی امـا چــه زود به آخر رسیدی ...

.

.

خداحافظ تابستان ؛
یادت باشد روزهای گرمت به سردی گذشت !

.

اس ام اس عاشق شکست خورده

.

شبیه خوابی تو ...
در عمق چشمهای منی ...
نزدیک ولی دور از دسترس ...
.

.

پائیز است ...
نیمکتی تنها در پارک نشسته است ؛ من تنها بر نیمکت و تـــــــــو تنها در من ...
می بینی ؟؟؟
چه در همیم و تنهـــــــــــــــــــا ؟

.

.

وقتی تو نیستی ، شادی کلام نامفهومی ست و "دوستت میدارم" رازی ست که در میان حنجره ام دق میکند و من چگونه بی تو نگیرد دلم ؟ اینجا که ساعت و آیینه و هوا به تو معتادند ...
.

پیامک برای کسی که دلش گرفته

.
"من" انگار همان "ما" است که این روزها در شهر ما با لهجه ی تنهایی ادا میشود ...
دلگیر نیستم از تو ، فقط گاهی دلم میگیرد بی هوای تو ...
.
.
تنها اتفاق خوب این روزهای من تویی که باید بیفتی و نمی افتی ...
.
.
می روی و من تحمل می کنم نبودنت را
می مانم و تو فراموش می کنی بودنم را
.

اس ام اس های تیریپ دلشکسته و داغون

.
بیا با پنجه راه برویم روی تن این دنیا ...
بگذار خواب بماند و نفهمد از قانونش گریخته ایم و دل باخته ایم !
.
.
انتظار لحن خیس انسان هایی است که زندگیشان بوی تنــهایی می دهد ...
.
.
همیشه جایی در حوالی دلتنگی من جاری می شوی …
جــاری می شــوی در ابـــری چشــمانـــــم و می بـــاری آنقــدر تا زلال شــــــوم … تا آســمانی شــود هــوای دلــــــم …
آنقــدر که با همـــه روحـــم حــس کنـــــــم که داشتــــن تو می ارزد به تمـــام نداشــته هـــای دنیــــــــا …
.

جدیدترین دلنوشته های غمگینانه آبان 91

.
یک روز به خودت می آیی ولی آن روز می فهمی خودت را به پای کسی که هیچوقت پیشت نبوده ، پیر کردی ...
.
.
دیوانه ام می کند فکر اینکه زنده زنده نیمی از من را از من جدا کنند !
لطفا تا زنده ام بــــــــــــــــــمان ...
.
.
من دیگر
دلم
قلبم
تنم جای شکستن ندارد
ای عابر ببین پایت را کجا میگذاری ...


مطالب مرتبط :

اس ام اس و جمله های حس و حال غمگین 91

اس ام اس برای کسی که دلش گرفته مهر 91

پیامک و مسیج زیبا برای دل های غمگین

نظرات 4 + ارسال نظر
حسام 13 آبان 1391 ساعت 12:13

عالی بود مثل همیشه

ممنون...

خاطره 17 آبان 1391 ساعت 13:47

خیلی قشنگ بود...خیلی!!

بغض میکنیییییییم...
دستمال برسونید!

خاطره 18 آبان 1391 ساعت 11:01

نه...نه...دستمال نمیخوام!
شانه هایت را برای گریه کردن دوست دارم...دوست دارم

به به... به تعدادی شمع و یک شومینه روشن نیازمندیم...

سوین 24 آبان 1391 ساعت 19:18 http://hazals

خیلی ناز بود فقط یکم بیشتر و عمیق تر میشد بهتر بود...جیگرم به وبسایت منم بیا نظر بده یا نظرتو درباره زندگی و عشق بگو

مرسی ولی کدوم وبسایت؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد