فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

متن عاشقانه و احساسی دندان عشق

دکتر می گوید دهانت را باز کن ؛ می گوید این طوری نه ، گنده باز کن ! باید دندان عقلت را بکشی ...
به این فکر می کنم که تو ، چقدر شبیه بودی به این دندان عقلی که دکتر می گوید ؛ پوسیدگی نداشتی ولی سیستم من را ریخته بودی به هم و جای بقیه را تنگ کرده بودی !
دندانم مقاومت می کند ، لثه ام هم . نمی خواهند از هم جدا شوند ، بعد این همه سال ریشه دواندن و همسایه بازی ...
اشکم می ریزد از گوشه چشمم و دکتر می پرسد خوبی ؟ با سر اشاره می کنم که یعنی آره ، می گوید : نباید درد داشته باشه با اون همه آمپول بی حسی ...
دهمین گاز استریلی است که چپانده ام توی دهنم ، خونش بند بیا نیست ، دست هایم شده اند یک تکه یخ ، سرم داغ است ، گیج می رود و درد می کند ، دهانم طعم خون می دهد ، حرف نمی توانم بزنم ، می خواهم صد سال سیاه جای بقیه باز نشود !
گریه می کنم ؛ همکارم می گوید درد می کنه مگه ؟ سرم را تکان می دهم ولی دلم می خواهد بگویم "هنوز هم آره" ولی آدم با حرکت سرش فقط می تواند بگوید آره و نه بیشتر ...
دکتر می گوید که یخ بگذار روش ، میبنده خون رو ... نه دکتر ، فایده ندارد ، من سال ها قبل امتحان کرده ام ، یخ هم جواب نمی دهد ... طول می کشد ... زمان می برد ...
همکارم می گوید : لابد تو بدزخمی ، من کشیدم دو ساعت بعدش تمام شد ، بسته شد ، تو دو روز و نیم است که کشیدی ، هنوز مثل ساعت اولش خون می آید ؛ چه خوب که همکارم از تکان دادن سر فقط می گیرد که یعنی آره ...
دکتر می گوید دهانت را باز کن ، باز می کنم ؛ می گوید این طوری نه ، گنده باز کن ! می گوید : ببین ، هم زخمش بسته شده ، هم اینکه چه تر و تمیز جای بقیه باز شده ...
"جای خالی اش هنوز درد می کند" ولی دکتر نمی داند !!!

نظرات 2 + ارسال نظر
خاطره 25 آبان 1391 ساعت 00:00

وایسا برانکارد بیارم...

خاطره 25 آبان 1391 ساعت 19:36

نه زحمت نکش.
منظورم این بود:یعنی من که چیزی نفهمیدم

ما برای شما هر کاری انجام میدیم...
این مثل اون درسایی که چندبار باید بخونی تا متوجه بشی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد