فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

جدیدترین و باحال ترین نوشته های عاشقانه آذر 91

گفت چگونه ای ؟
گفتم حال خودت را از من می پرسی ؟ کدامین تو ؟ من سراپا توام !

.

.

مشق نوشته های عاشقی ات را از نو بنویس ...
تمام "مهبت" هایت غلط است …

.

متن های عاشقانه خواندنی آذر 91

.

به خود افتخار میکنم که کم اثرترین ماده ی مخدرم ...
با چشمای خودم دیدم کسی که معتادم شده بود ، مثل آب خوردن ترکم کرد ...

.

.

گردنم درد می کند از بس همه چیز را گردن من انداختی ...
دوست نداشتنت را
خیانتت را
بی توجهی هایت را
بهانه گیری هایت را
و در آخر رفتنت را ...

.

.

بعضی وقتا انقدر از زندگی خسته میشم که دلم میخواد قبل از خواب ساعتو روی "هیچوقت" کوک کنم ...

.

نوشته های فوق العاده زیبای لاو آذر 91

.

نامم را پاک کردی ، یادم را چه می کنی ؟
یادم را پاک کنی ، عشقم را چه می کنی ؟
اصلا همه را پاک کن ... هر آنچه از من داری...
از من که چیزی کم نمی شود ... فقط بگو با وجدانت چه می کنی ؟
شاید نکند آن را هم پاک کرده ای ؟
نـــــــــــــــــــــــــه !!! شدنی نیست ... نمی توانی آنچه را نداشتی پاک کنی !!!

.

.

تو آنسوی ریل ... من این سو

هر بار که دستم را به سویت دراز کردم ، قطاری از میان ما رد شد !
.
.
اگر کلمه دوستت دارم پایان همه جدایی هاست ، پس با تمام وجود فریاد میزنم "دنیای زیبای مــن ، دوستت دارم"
.

دلنوشته های خیلی قشنگ عاشقانه پاییز 91

.
چگونه بفرستم "باورم" را برایت تا باور کنی از یاد بردنت کار من نیست ؟؟؟
.
.
فال حافظ زدنت از پی کیست ؟
من که هر لحظه به یاد تو و دلتنگ توام ...
.
.
مرور می کنم خاطراتمان را اما مگر کپی برابر اصل میشود ؟
.

کلکسیون نوشته های عشقی آذر 91

.
هنوز بوی عاشقی می دهم اما دیگر هیچ کجا کسی منتظرم نیست !!!
.
.
عشق اون نیست که در اوج رابطه پاک بمونی ...
عشق اونه که در اوج اختلاف خیانت نکنی !
.
.
بزرگترین اشتباه ما این است که گاهی‌ آدم‌هارو بسیار طولانی تر از چیزی که لیاقتش را دارند در زندگی مان نگاه می‌داریم ...
.

جمله های عاشقانه گوناگون با موضوع عشق

.
مى خواهى بروى ؟
بهانه مى خواهى ؟
بگذار من بهانه را دستت دهم ، برو و هرکس پرسید بگو :
لجوج بود
همیشه سرسختانه عاشق بود
بگو فریاد مى کرد
همه جا فریاد مى کرد
که فقط مرا مى خواهد
بگو دروغ مى گفت
مى گفت هرگز ناراحتم نکردى
بگو درگیر بود
همیشه درگیر افسون نگاهم بود
بگو بی احساس بود
به همه فریادها ، توهین ها و اخمهایم
فقط لبخند میزد
بگو او نخواست
نخواست کسى جز من در دلش خانه کند ...
.
.
رمز آرامش این است که منتظر کسی نباشی که منتظرت نیست …
.
.
با تو زیر بارانم ...
چتر برای چه ؟ خیال که خیس نمی شود !!!
.

زیباترین جملات عشقولانه آذر 91

.
صورت رابطه دو نفر را نزدیک می کند و سیرت رابطه دو نفر را ماندگار ...
.
.
بهتر است تنها باشید و خوشبخت تا اینکه با کسی باشید که برایش همه کاری میکنید و او در عوض هیچ ...
.
.
آدمها بیشتر واسه ی خودشان می گویند مخصوصا وقتی که می گویند : من بیشتر واسه خودت میگم ...


مطالب مرتبط :

sms جدید عاشقانه ناب آبان 91

متن و نوشته های عاشقانه فازبالای آبان 91

اس ام اس و دلنوشته عاشقانه گلچین آبان 91

حرف های عاشقانه و رمانتیک فوق العاده مهر 91

اس ام اس و جمله های حس و حال غمگین 91

نظرات 3 + ارسال نظر
رضا 7 آذر 1391 ساعت 17:15 http://note1.blogsky.com

حسام 7 آذر 1391 ساعت 23:32

خیلی قشنگ بودن

مرسی !

اکی 20 بهمن 1391 ساعت 12:14

عالی بود خیلی ممنون. شاد باشی

مرسی ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد