فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

اس ام اس دوستت دارم i love you جدید 1391

این اس ام اس هارو از آرشیو وبلاگ درآوردم ، شاید قدیمی باشن ولی به درد میخورن !!!

.

تمام لحظه های دنیا واسه زمانیه که اصلا انتظارشو نداری

و هیچ لذتی بالاتر از دوست داشتن نیست
پس حالا که انتظارشو نداری ، دوست دارم ...

.

.

ناسپاس از عشق پاکت نیستم

من که عمری با خیالت زیستم
دوستت دارم به جان تو قسم
روی حرفم تا ابد می ایستم

.

پیامک خیلی دوستت دارم آپدیت جدید 91

.

دوثت دارم رو با (ث) نوشتم تا بدونی ثانیه ها را به امید دیدارت طی میکنم !

.

.

بیب بیب بیب
فکر کردی بوقه ؟؟؟ نه بابا
میخوام بگم بی برو برگرد دوستت دارم ...

.

.

تقدیم به مروارید صدف قلبم که به بیکرانی اقیانوس دوستش دارم !

.

مسیج فوق العاده زیبای ابراز محبت و علاقه

.

تورا من دوست می دارم نه قدر آب دریاها
که روزی خشک می گردند شوند بیچاره ماهیها
تو رامن دوست می دارم نه قدر غنچه و گلها
که روزی پرپر می شوند بر آرد آه از دلها
تو را من دوست می دارم به قدر کهکشان و ماه انجم ها
که جاویدان بماند عشق من تا بودن آنها

.

.

وقتی دلم می گیره ، دنیامو غم می گیره
انگاری حس بودن تو لحظه هام می میره
وقتی دلم می گیره ، میخوام پیش تو باشم
نمی تونم 1 لحظه ، دوست نداشته باشم

.

.

دددددددوستت دارم
گنگی زبانم را به صراحت قلبم ببخش !

.

جمله های اسمسی دوستت دارم آذر 91

.

گل را یک روز
تو را هر روز
گل را تا وقت پژمردن
تو را تا وقت مردن
دوستت دارم

.

.

اگه منو دوست داری که هیچ ، اما اگه نداری تو غلط می کنی !!!

.

.

برو پایین ، برو دیگه !!! نه بخدا سرکاری نیست !!!
حالا میخوای برو بالا
ولی بدون بالا بری ، پایین بیای ، دوست دارم ...

.

آرشیو بانک اسمس آی لاو یو

.

دوسِت دارم اندازه ستاره های آسمون

کی میدونه که چندتاس ؟ فقط خدای مهربون


مطالب مرتبط :

اس ام اس دوستت دارم جدید 91

اس ام اس I LOVE YOU (اسمس دوستت دارم 91)

اس ام اس دوستت دارم جدید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد