فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

اس ام اس توپ وفاداری و بی وفایی جدید 91

به من نگاه کن و ببین سوختم و آه نمیکشم
تو شعله ای ولی من از عشق تو پا نمیکشم
نیستی ولی به غیر تو با کسی ما نمیشوم
من از حصار عشق تو آسان رها نمیشوم

.

.

کشم جفای تو تا عمر باشدم

هر چند وفا نمیکند این عمرها وفای تو را

.

پیامک با موضوع وفاداری و بی وفایی 91

.

آخرین دیدار ما چون خنجری ، بر وجودم خودنمایی میکند
رفتنت ای بی وفای دل سیاه ، این دلم را غرق آتش میکند

.

.

دلبرا در مذهب ما بی وفایی کار نیست
شمع اگر عاشق نباشد تا سحر بیدار نیست

.

.

در این شب ها چه خاموشم ، بیاد تو هم آغوشم
به من گفتی وفا دارم ، چه شد کردی فراموشم ؟؟؟

.

مسیج زیبای عاشقانه عشق بی وفای من

.

تک کل واشده ای گفت صبا را عشق است
بلبل آمد به میان گفت : صدا را عشق است
گل و بلبل بنشسته به کنار
سنبل آمد بی میان گفت وفا را عشق است

.

.

خیلی قشنگه وقتی میدونی تمام جاهای خالی فقط با اون پر میشه ...
به این میگن وفاداری !!!

.

.

مهر تو در ساحل روحم وزید
چشم تو در گنجه عشقم خزید
با تو وفا کردم و لبخند تو
مار شد و کفتر جانم گزید

.

دلنوشته و شعر عاشقانه درباره وفا

.

نازنین وقتی که بودی شبا هم تو رو میدیدم
دیگه از روزی که رفتی حتی خوابتم ندیدم
تو که بی وفا نبودی ٬ لااقل بیا تو خوابم
مگه تو خبر نداری شب و روز برات بیتابم ؟

.

.

گریه کردم اشک بر داغ دلم مرحم نشد
ناله کردم ذره ای از دردهایم کم نشد
در گلستان بوی گل بسیار بوییدم ولی
از هزاران گل ، گلی همچون وفا پیدا نشد

نظرات 3 + ارسال نظر
حسام 17 آذر 1391 ساعت 20:46

خیلی قشنگ بودن ، فقط واسم حرف در نیار

نه دیگه این بار بهونه ندارم ...

ehsan 9 فروردین 1392 ساعت 13:44 http://ehsanbrm.blogfa.com

kheyliiiiiiiiiiiiiiiiiii khooob boood / mamnoooooooooon

[ بدون نام ] 27 مرداد 1392 ساعت 00:07

قبلنا عشق وعاشقی برام مفهومی نداشت/
حالا که پای عشق بی وفایم نشستم فهمیدم که عشق واقعی بعد ازخداوند چی حسی داره
بنده خدا که بی وفایند زیاده زیاده ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد