فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

اس ام اس کنایه ای و کوبنده شاخ دی 91

حرفای بعضی آدمارو باید قلب گرفت ، بس که حرفاشون عکس از آب درمیاد …
.
.

یه وقتایی لازمه از گوشیمون بشنویم “مشترک مورد نظر آدم نمیباشد … لطفا قطع کنید”
.

پیامک کنایه ای کولاک دی 91

.

حس خوب داشتن
حال خوب داشتن
روز خوب داشتن
نعمتیست که رفتنت به من هدیه کرد !
.
.

فکر میکنی از تو تنفر دارم ؟؟؟
اشتباه میکنی ! من به تو فکر هم نمیکنم چون تنفر هم یه نوع احساسه و تو لیاقت هیچ احساسی رو نداری !!!

.

.

بهم میگفت با دنیا عوضم نمیکنه !
راست میگفت !!! با دنیا نه ، با یکی دیگه عوضم کرد !
.

مسیج های تیکه دار جالب دی 91

.

بعضی آدما خطای دیدن ، آدم نیستن !
.
.

به بعضی ها باید گفت :
عزیزم من پین کد نیستم که بهت سه بار فرصت بدم …
.
.

پسرک/دخترک مرگ مغزی بود ، هر روز قلبش را اهدا میکرد …
.

جمله ها و نوشته های کنایه ای ناب دی 91

.

اونیکه شما سنگشو به سینه میزنی ما سالهاست تو حموم به پاهامون میزنیم … آره ه ه ه …
گفتم که در جریان باشی !
.
.

بعضی ها به ما نمیخوردن !
ما جا خالی دادیم خوردن به شما !
مبارکتون باشه !

.

منبع : S M S k h o r . I R

نظرات 5 + ارسال نظر
Avishan 10 دی 1391 ساعت 23:58 http://dittany.blogsky.com

bahal bod

مرسی ...

shidi 11 دی 1391 ساعت 00:44

دمت بیست سنگ پاهه خعلی باحال بود

حسام 11 دی 1391 ساعت 09:15

واسه سایتو خواهشا کپی نکن اینجا ، اینا رو که همونجا می بینیم

من اینارو به خاطر معرفی سایت اینجا میزارم ...
ولی سعی میکنم دیگه نزارم !

حسام 11 دی 1391 ساعت 20:11

خب واسه تبلیغه بذار بذار ، ولی اینا رو تنها نذار ، مثلا یه ترول بذار یکی هم از کپی سایت بذار

منم تقریبا دارم این کارو انجام میدم ...

باران 28 اردیبهشت 1393 ساعت 12:34

عالی بود اخرش که حرف نداشت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد