فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

مسیج و دلنوشته غمگین و دپرس آخر دی 91

بی تو
 نه بوی خاک نجاتم داد
 نه شمارش ستاره ها تسکینم
 چرا صدایم کردی
 چرا ؟
.
.
خودم را به شادی تو فروختم
و حواسم نبود که
حواست به بهایِ من نیست
حال
خیالت را می فروشم تاخودم را پس بگیرم...
.
.
می آیی ...می روی ...
 و فقط یک سلام ...
 و گاهی یک خداحافظی
 نه ... این انصاف نیست ...
 من و یک دنیا عشق .... تو و یک دنیا بی تفاوتی
.

زیباترین اس ام اس های عاشقانه دی 91

.
خطاهای بشری اول رهگذر، بعد میهمان و چندی نمی گذرد که صاحبخانه می شوند
.
.
غمگینم همانند
 تمام دیروزهایی که بی تو سپری شدند
 و تمام فردا هایی که بدون تو سپری خواهند شد...!
.
.
رابطه ای رو که مرده هر 5 دقیقه یه بار نبضشو نگیر،
 اون دیگه مرده....
.

آرشیو اس ام اس های غمگین تاپ دی 91

.
لحــظه ی رفــتـن
 ســکـوتـم عـــلامت رضـا نـبـود
 مــی خـــواسـتـــم مثـــل هـمـیشـه
 روی حــرفت حــرفی نیــاورم ...
.
.
من فکر چشمای تو ام تو بی خیال قلب من
.
.
به دنبال کسی باش که تو را به خاطر زیبایی های وجودت زیبا خطاب کند نه به خاطر جذابیتهای ظاهریت
.
.
هنوز کابوس رفتنت را
 بیدار نشده ام
 با وجود این همه زمان !
.
.
جناق شکستیم وگفتیم یادم تورا فراموش,
 تمام استخوان هایم شکست ولی تو فراموش نشدی
.
.
نمی دانم چرا همیشه برای گرفتن سهممان دیر می رسیم !
 همیشه وقتی می رسیم که دیگر هیچ نمانده جز حسرت !
 نمی دانم من دیر رسیدم یا تو زود رفتی !
.
.
دیـگـــر نه اشـکـــهایــم را خــواهـی دیــد
 نه التـــمـاس هـــایم را
 و نه احســـاســاتِ ایــن دلِ لـعـنـتـی را…
 به جـــایِ آن احســـاسی که کُـــشـتـی
 درخـتـی از غــــرور کـاشـتم…
.
.
ﺗﻨﻬﺎ ﻗﺎﻧﻮﻥ ﺩﻧﯿﺎ، ﻗﺎﻧﻮﻥ "ﮐﻪ ﻧﺒﺎﯾﺪ" ﺍﺳﺖ!
 ﺩﻟﺖ ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺴﯽ ﺗﻨﮓ ﻣﯽ ﺷﻮﺩ "ﮐﻪ ﻧﺒﺎﯾﺪ" ﺗﻨﮓ ﺷﻮﺩ..
 ﺩﺳﺘﺎﻥ ﮐﺴﯽ ﺭﺍ ﻣﯿﺨﻮﺍﻫﯽ "ﮐﻪ ﻧﺒﺎﯾﺪ"ﺑﺨﻮﺍﻫﯽ..
 ﮐﺴﯽ ﺭﺍ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﯼ "ﮐﻪ ﻧﺒﺎﯾﺪ" ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﯽ...
 ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺴﯽ ﺍﺷﮏ ﻣﯿﺮﯾﺰﯼ "ﮐﻪ ﻧﺒﺎﯾﺪ" ﺑﺮﯾﺰﯼ...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد