فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

اس ام اس عاشقانه جدید بهمن 91

می گویند عشق خدا به همه یکسان ست ولی من می گویم مرا بیشتر از همه دوست دارد وگرنه به همه یکی مثل تو میداد …
.
.

تفاوتی ندارد خواب باشم یا بیدار :
زیباترین تصویر پیش چشمانم همیشه “تویی”
.

اس ام اس باکلاس عاشقانه بهمن 91

.

مواظب لپات باش چون وزیر نفت گفته از هر جا بتونیم گاز میگیریم …
.
.

از نگاهت تا دلم رنگین کمان گل می کند …
با تو باید مثل باران حرف زد !

.

.

دلم یک قفس مرغ عشق است …
گلویم پر از اسم تو !
.

پیامک و مسیج محبتی جدید بهمن 91

.

دلم کمی از بهشت می خواهد ، چند لحظه آغوشت را قرض میدهی ؟؟؟
.
.
جهان که فاصله ای نیست !
تا ماه پیاده میروم ، اگر آنجا خانه ات باشد …
.
.

جغرافیای کوچک من بازوان توست !
ای کاش تنگ تر شود این سرزمین من …
.

نوشته عاشقانه مخصوص اسمس

.

من از رفتار دستت با گل سرخ ، دانستم عشق را میشناسی !

.

.

من درختت میمونم …
تو تبر هم که بشی و بخوای منو قطع کنی ، آخرش یا دستمال میشم واسه اشک چشمات یا قلم و کاغذ میشم واسه دلتنگیات !
.
منبع : SMSkhor.ir

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد