فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

اس ام اس برای دل غمگین بهمن 91

حکایت رفاقت من و تو ، حکایت قهوه ایست که امروز به یاد تو تلخ نوشیدم که با هر جرعه بسیار اندیشیدم که این طعم را دوست دارم یا نه ؟ و آنقدر گیر کردم بین دوست داشتن و نداشتن که انتظار تمام شدنش را نداشتم و تمام که شد فهمیدم باز هم قهوه می خواهم حتی تلخ تلخ تلخ !!!

.

.

کمی مهربانتر باش لطفا …
برای شانه ام سنگین است این سرسنگینی ها …

.

دلنوشته غمناک جدید بهمن 91

.

نشانی ام عوض نشده !
هنوز در همین خانه ام ، فقط دیگر زندگی نمی کنم …
.
.
خسته ام مثل درخت سروی که سال ها در برابر طوفان ایستاد و روزی که به نسیمی دل داد ، شکست …

.

.

درد دارد “امروز” حرفی برای گفتن نداشته باشی با کسی که تا “دیروز” تمام حرف هایت را فقط به او می گفتی …
.

متن های عاشقانه غم انگیز بهمن 91

.
تقصیر من که نیست !
این بغض های سمج عادتشان شده است که مدام سر از کار دلم دربیاورند …

.

.

احساسات بیان نشده ، هیچ وقت فراموش نمیشن …
.
.
گاهی برای کشتن کسی که توی دلت زنده س باید هزار بار بمیری …
.

پیامک و مسیج داغون و خسته

.

عشق کودکی ام را به تمام عشق ها ترجیح میدهم :
گرچه یک طرفه بود و بی هدف ، لااقل صادقانه بود و بی کلک …
.
.
جایی هست که دیگه کم میاری از اومدنا ؛ رفتنا ؛ شکستنا !
جایی که فقط میخوای یکی باشه ، یکی بمونه ، نره ، واسه همیشه کنارت بمونه …
.
منبع : SMSkhor.IR

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد