فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

اس ام اس و پیام تبریک ولنتاین 2013

از قدیم میگن برای کسی بمیر که برات تب کنه …
قدیمیا چه پر توقع بودن !!!
من برات میمرم ولی خدا نکنه تو تب کنی عشقم !
.
.

قشنگ ترین لحظه ی عمر ، لحظه ی با تو بودنه
حتی اگه نباشی تو ، عطر تن تو با منه
احساس قلب من شده ، بودن با تو تا ابد
نمیشه حتی توی خواب ، قید نگاه تو رو زد
خوب می دونم که گوش تو ، از حرف عاشقی پره
اما بدون که سرنوشت ، بی تو رقم نمی خوره …
.
.

ضربان قلبم
با تو : _\/_\/_\/_
دور از تو : _\_\ _\_
بدون تو : _____
.
.

وقتی‌ داغونی از غصه ، “یکی”‌ هست که بهت مسیج میده و سلام میده که با همون سلامش آروم میشی‌ و همه غمهات یادت میره …
این”یکی” همون صاحب خونه قلب آدمه …
.
.

وقتی کسی را دوست دارید ، در دلِ زمستان هم احساس بهاری بودن دارید …
به راستی دوست داشتن چقدر زیباست !
.
.

عشق پاک و واقعی تنها دلیل زندگی است !

.

.

لبخندت خرم میکنه ، دوریت سگم !
.
.

برای پروانه شدن پیله ی دستان تو کافیست …
من را محکم تر در آغوش بگیر !
.
.

تمام امید آسیابان به وزش باده تا آسیابش از کار نیفته ؛ قلبم آسیاب ، خودم آسیابان و نفسهایت باد …
.

ادامه مطلب در سایت اس ام اس خور

نظرات 1 + ارسال نظر
آق ولی 25 فروردین 1392 ساعت 01:00

سلام.
واقعا عالی بودند؛ کلی استفاده کردم.
ممنون از این همه قشنگی که توو سایتتون هست.
خوش باشید و مففق!!!

ممنون !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد