فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

جک های شاخ و دسته اول آخر 91

ﺩﯾﺮﻭﺯ ﺑﺎﺑﺎﻡ ﺍﻭﻣﺪ داره میخنده !
ﻣﻦ : ﺳﻼﻡ ﺑﺎﺑﺎ ؛ ﭼﯿﻪ ﺧﻮﺷﺤﺎﻟﯽ ؟
ﺑﺎﺑﺎﻡ : ﺳﻼﻡ ﻋﺰﯾﺰﻡ (ﺑﺎ ﻟﺒﺨﻨﺪ) ﻫﯿﭽﯽ ﺑﺎ ﻣﺎﺷﯿﻨﺖ ﺗﺼﺎﺩﻑ ﮐﺮﺩﻡ ...
ﻣﻦ : ﺷﻮﺧﯽ ﻣﯿﮑﻨﯽ !؟!؟!
ﺑﺎﺑﺎﻡ : ﻧﻪ ﺟﻮﻥ تو ﺭﺍﺱ ﻣﯿﮕﻢ !
ﻣﻦ : ﻋﻪ ﺑﺎﺑﺎ ﯾﻌﻨﯽ ﮔﻨﺪﺷﻮ ﺩﺭآﻭﺭﺩﯼ ﻣﯿﺪﻭﻧﯽ ﺍﯾﻦ ﭼﻨﺪﻣﯿﻦ ﺑﺎﺭﻩ ؟
ﺣﺎﻻ ﻣﻨﻢ ﻋﺼﺒﺎﻧﯽ ﺩﺍﺷﺘﻢ ﺻﺤﻨﻪ ﺭﻭ ﺗﺮﮎ ﻣﯿﮑﺮﺩﻡ ﺑﺎﺑﺎﻣﻢ ﺍﻭﻣﺪﻩ ﻣﻨﻮ ﺑﻐﻞ ﮐﺮﺩﻩ ﺑﺎ ﯾﻪ ﺣﺎﻟﺖ ﻏﻤﯿﮕﻦ ﺗﻮ ﭼﺸﺎﯼ ﻣﻦ ﻧﮕﺎﻩ ﻣﯿﮑﻨﻪ ﻣﯿﮕﻪ : ﻣﯿﺨﻮﺍﯼ ﺑﺮﯼ ﺑﺮﻭ ﻓﻘﻂ ﮔﯿﺘﺎﺭﺗﻮ ﺑﺎ ﺧﻮﺩﺕ ﻧﺒﺮ ...
ﻫﯿﭽﯽ ﺩﯾﮕﻪ ، ﺗﻮ ﺍﻭﺝ ﻧﺎﺭﺍﺣﺘﯽ ﺗﺮﮐﯿﺪﻡ ﺍﺯ ﺧﻨﺪﻩ !
الان فهمیدید من گیتار دارم ؟؟؟

.

.

عکس بچگیامو به مامانم نشون دادم میگه آخی چه نازه ، کیه ؟
من و همینجوری من تا بی نهایت ...

.

.

برادرزاده ام معدلش شده 19.42 سه روزه رفته تو اتاق درو رو خودش بسته ...
من همسن این بودم 12 میشدم تا خونه با کیف رو پایی میزدم !

.

جک ته خنده آپدیت جدید

.

دقت کردین گل کلم در ترشی حکم پسته در آجیل رو داره ؟

.

.

شمام مثل من وقتی یه چیزی رو کپی (copy) میکنین تا وقتی که جایی پیست (paste) نکردینش احساس میکنین یه چیزی تو موس سنگینی میکنه ؟

.

.

دختره 5 سالشه ؛ با مامانش دعواش میشه وقتی باباش میاد خونه به باباش میگه خدا سر شاهده یا جای من تو این خونس یا جای زنت !!!
افق از کدوم سمت بود ؟
.

استاتوس طنز جالب

.
شما یادتون نمیاد یه زمانی وقتی ناهارمون مرغ بود میگفتیم : اه بازم مرغ ؟
.
.
بعضی وختا هم میپرسی چیزی میخوریین ؟؟؟
اونی که میگه : من یکی دو لقمه باهات میخورم جدا موجود "ترسناکیه" ...
به همین نام و نشون میاد ته ظرفم لیس میزنه میره ...
.
.
وقتی یه جغد میخاد پشت یه جغد دیگه رو بخارونه دیگه یه ساعت نمیگه اینجا ؟ اینجا ؟ اونی که پشتش میخاره ۱۸۰درجه گردنشو میچرخونه با چشاش میگه اینجا ...
.

طنزنوشته های بمب خنده دسته اول

.
اینایی که میگن شبا نباید چیزی خورد ، چرت میگن !
اگه نباید بخوریم پس یخچال چرا چراغ داره ؟
.
.
بش گفتم میخوای بری برو ولی بدون که بی تو میمیرم ...
رفت ولی هنوز من هستم در خدمتتون !
گول نخورد لامصب !!!
.
.
امروز اعصابم خعلی درب و داغون بود ، گوشیمو راحت از جیبم درآوردم و پرت کردم رو صندلی پرایدم و گازشو گرفتم سمت افق ...
الان دقت کردین گوشی و ماشینم چی بوده یا بیشتر توضیح بدم ؟
.

بانک جک جدید ایران

.
پسره میره خواستگاری میپرسن ماشینت چیه ؟ میگه پراید !!!
بعد گندش در میاد پرادو داشته ...
.
.
باور کنید ثروت آرامش نمیاره مثلا منی که ماشینم پرایده و گوشیم جی ال ایکسه فک میکنین آرامش دارم ؟
من حاضر بودم همه چیمو بدم یه لحظه آرامش شمارو داشته باشم !


مطالب مرتبط :

جوک آخر خنده آپدیت جدید

طنزنوشته های ته خنده بهمن 91

قانون های مورفی خنده دار بهمن 91

جک بازار داغ و آپدیت بهمن 91

جک و طنزنوشته های ته خنده دی 91

نظرات 2 + ارسال نظر
ک 22 اردیبهشت 1393 ساعت 21:39 http://Onlysms.ir

:

ramisa 30 مرداد 1393 ساعت 15:17

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد