فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

طالع بینی سال 92 سال مار

شعار مار : "من احساس می کنم"

مار یا افعی در اساطیر و افسانه های مردمان مغرب زمین چهره ای منفی دارد اما آنهایی که در سال مار متولد شده اند اگر مرد باشند ، جذاب ، احساساتی و شوخ طبع و اگر زن باشند ، زیبا هستند و این زیبایی عامل کامیابی آنهاست.
مار نسبت به شریک مسایل عشقی خود حتی اگر عاشقش نباشد بسیار حسود است و آنچنان به دورش حلقه می زند تا سر انجام او را از میدان به در کند.
مار هرگز عمر عزیزش را به بطالت نمی گذراند و از بدگویی و یاوه گویی گریزان است. او بسیار می اندیشد و روشن فکر ، فرزانه و خردمند است ، هرچند نیاز چندانی به استفاده از عقل و خرد خود ندارد زیرا روان و ناخودآگاه بسیار روشنی دارد که در صورت پرورش به روشن بینی و شهود می انجامد. به این ترتیب او به فطرت و غریزه خود بیش از استدلالات ، نظرات و تجربیات دیگران اهمیت می دهد و به نظر می رسد برای شناخت جهان از حس ششم خود استفاده می کند.
مار در امور مالی و اقتصادی کمی حسابگر است ولی حس انسان دوستی اش سرانجام او را به همیاری با دیگران وا می دارد ؛ هرچند کمک های او بیشتر معنوی است تا مادی ! به هر حال برای مار جان دادن راحت تر از پول دادن است ! شگفت آنکه او همیشه دم از بخشندگی می زند تا آنجا که دیگر اعتبار خود را از دست می دهد و حنایش رنگ می بازد.
مارها وقتی پیر می شوند ، خساست آنها به اوج می رسد.
مار در لباس پوشیدن بسیار خوش سلیقه است و خود نمایی می کند. مردان متولد این سال بسیار خوش لباس و خانم مارها هم بی اندازه خودآرا هستند.
مار همیشه دنبال مشاغل بی درد سر و آسان می گردد و می توان گفت تا اندازه ای تنبل است.


مطالب مرتبط :

خاطرات دهه شصتی ها دهه 60 یعنی

طالع بینی رنگ سال 92 سبز زمردی

کارت پستال تبریک عید نوروز 92

نظرات 1 + ارسال نظر
حسام 12 اسفند 1391 ساعت 10:26

واقعا خیلی جالب بود

مرسی !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد