فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

جکستان توپ کرکره خنده فروردین 92

با یکی از دوستام داشتم بحث می کردم یهو اومد ضرب المثل بیاد برگشت گفت : فلانی اگه بیل زن بود کلاه خودشو می دوخت ...
من
فلانی
ایران باستان
.
.
به مامانم گفتم عزیزم واسه تولدت چی دوست داری برات بگیریم؟؟؟
گفت سلامتی تو برام بهترین هدیه تولد بود پسرم…
ماکروفر، یخچال، ماشین لباسشویی… فرقی نداره هرکدومو گرفتی گرفتی !!!
مامان شما هم اینقد سلامتیتون براش مهمه ؟
.
جوک بازار فروردین 92
.
دوتا چینی با هم دعوا میکردن
اولی گفت: چانگ چینگا چاچینگ چو ! دومی گفت:چالانگاتا چیمین چانوچینگ چانگا
اولی جواب داد:چانگ چانگ چانگ؟؟؟ دومی گفت:چونگو چیلانگی چاتا؟!!!
بنظرنوت حق با کدومشونه ؟
.
.
من هیچوقت به این اندازه از خودم نا امید نمیشم وقتی قیافمو پشت قاشق تماشا می کنم !!! شمام اینطوری هستین یا فقط من ؟؟؟
.
.
اﮔﻪ ﺳﺮ ﮐﻼﺱ ﻧﺒﺎﯾﺪ ﺧﻮﺍﺑﯿﺪ ﭘﺲ ﺗﻮ ﺧﻮﻧﻪ ﻫﻢ ﻧﺒﺎﯾﺪ ﺩﺭﺱ ﺧﻮﻧﺪ …
.
مطالب طنز فروردین 92
.
بنظر من وقتی گوشی رو سایلنته خودش باید شعور داشته باشه  گــــــــم نشه …
.
.
یه دوست دخترم نداریم عوضش یه اعصاب راحت، یه کیف پر از پول، خوردن ساندویچ فلافل با ترشی بدون هیچ گونه کلاسی، یه عالمه انتخاب !!!
.
.
کسی نمیدونه درخت پسته رو کجا میفروشن ؟
به نظرم به صرفه میاد…
.
استاتوس خنده دار فروردین 92
.
معلم: رضاجان با “تکراری” یه جمله بساز.
رضا: دیشب تلویزیون فیلم سینمایی داشت !
.
.
خواستم درس بخونم به این نتیجه رسیدم خدا تومن پول موبایل ندادم ک استفاده نکنم.
از کل کتاب عکس گرفتم !
.
.
گفت مردی به همسرش روزی
من بمیرم چگونه خواهی زیست؟
گفت: از چند و چون آن بگذر
تو بمیری برای من کافیست
.
طنزنوشته های تاپ اول سال 92
.
داشتم ماهی میخوردم که یهو استخون ماهی گیر کرد توی گلوم ، هر کاری کردم در نیومد ،مجبور شدم زنگ بزنم به خدمات شرکت glx.

نظرات 2 + ارسال نظر
شبنم 7 فروردین 1392 ساعت 18:49

ببین یه پیشنهاد جکاتو عوض کن یه کم مسخرس

چرا؟؟؟

به تو چه 16 فروردین 1393 ساعت 17:32

مزخرفه با چه اعتماد به نفسی اینا رو گزاشتی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد