فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

دلنوشته های غمناک و سوزدار فروردین 92

دلم خیلی بیشتر از حجمش پُر است …
پر از جای خالی تو !
.
متن های خیلی غمگین جدید
.
به تو کــــه کــــــاری ندارم !
دارم به درد خــــودم می میرم
تقصـــــیر من نیست که “تــــــو” تنــــــها درد منی …
.
.
یــادش بخیــر
چــه قــرارهــا داشتیـــم !
بــا رفــتن تــو بــود کــه بیقــرار شــدم …
.
.
تــــو یـک تنـه تمـام یکـی نبودهـای قصـه ای !
.
دنیای نوشته های غم انگیز 92
.
من
تو
او
ما
حتی بین ضمایر هم او بین ما شدن فاصله انداخته !

.
.
نبین ک می خندم
من یکی باور کردم که کارم از “گریه” گذشته !
.
.
“من” بعد از “تو” به هیچ “او”یی اجازه “ما” شدن نداده ام …
.
متن عاشقانه غمگین فروردین 92
.
نمـی دانــم چـه رابـطه ای ست بیـن نبــودنـت بــا رنـگ هــا !
دلـتنگ تــو کـه مـی شـوم ، زنــــدگــی ام سیـاه مـی شـــود !!!
.
.
مرا به بهشت نمیبرند !
به جهنم ، تا ابلیس نگاه تو هست من آدم نمیشوم ...
.
.
نه از سفید و نه از سیاه ، دیگر از هیچ یک نمی نویسم !
دیگر نه از تو می نویسم و نه از رفتنت …
هیچ کدام را نمی خواهم ، همین چند سال خاطره برای گریه هایم کافیست !
.
اس ام اس فاز غمگین فروردین 92
.
موسیقی درویت را چه کسی می سراید که سکوتش همه هستی ام را فرا گرافته است ؟
.
.
دستانت را دور گردنم حلقه کن ، این دوست داشتنی ترین شالگردن شب های سرد من است !

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد