فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

اس ام اس بوس و ماچ عاشقانه جدید 92

رفتم به نزد طبیب ز شدت طب
۶ بوسه نوشت ز گوشه لب
۲ تا صبح
۲ تا ظهر
و ۲ تا شب !
.
اس ام اس بوسه داغ 92
.
میخوام بیام کنار تو ، تا یه کمی لوست کنم
اگه کسی اونجا نبود ، یواشکی بوست کنم !
.
.
ناز آن چشمی که سویش مال ماست
ناز آن رویی که بوسش مال ماست !
.
.
گفته بودم که اگر بوسه دهی توبه کنم
که دگر باز از این گونه خطاها نکنم
بوسه دادی و چو برخواست لبت از لب من
توبه کردم که دگر توبه بیجا نکنم !
.
پیامک با موضوع بوس
.
دارد عــادتــم مـی شـود کــه بــا دلــهره تــو را بـــبوسـم !
مثل گنجــشک هــا کــه هــرگــز آســوده از زمیـن دانــه برنمـی چیـنند !
.
.
یه بوس فرستادم بی زحمت دست به دست کن بذار رو لپت !
.
.
یک ماچ خصوصی به لبم اهدا کن !
ای دولت عشق در لبانت لطفا
اصل چهل و چهار را اجرا کن
.
مسیج باحال عاشقانه ماچ
.
آن بوسه که از روی تو در خواب گرفتم
گل بود که از شاخه ی مهتاب گرفتم
هرگز نتوانی ز من دور بمانی
چون در دل خود عکس تو را قاب گرفتم
.
.
چشم به راه توام ، قفل شبم باز کن
ماه شبم شو دمی نغمه ی نو ساز کن
بوسه ی باران تو باش ، من عطش بی حساب
فاصله بردار ، باز عاشقی آغاز کن
.
.
در حق دلم چه کار خوبی کردم
با ماه و ستاره پایکوبی کردم
با بوسه تمام دوستت دارم را
بر روی لب تو خالکوبی کردم
.
جمله اسمسی بوسه فروردین 92
.
چشم لیلا زده ات سوسن شبهای من است
بوسه از باغ لبت خواهش لب های من است
.
.
امیدوارم تو خونه پماد سوختگی داشته باشی چون برات یه بوس داغ فرستادم !
.
.
برو بشین رو پشت بوم
روتو بکن به آسمون
در جهت وزش باد
یه بوس فرستادم برات
نظرات 3 + ارسال نظر
حامد 7 شهریور 1392 ساعت 18:51 http://www.ecp91.blogfa.com

mer30 qashang boodan

katiya 24 اسفند 1392 ساعت 17:39

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد