فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

اس ام اس و پیامک و مسیج عاشقانه فروردین 92

فصل بهار است اما تو بهار منی
گل من با یک گل هم بهار می شود مثل حالا که تو هستی ...
.
اسمس دلبری رمانتیک فروردین 92
.
بهار تویی کـه هر سال تکــرار مـیشوی ؛ تکـراری امـا ، نـه …
.
.
قلبم شاتر دوربین عکاسی‌ است ...
به تو که می‌رسم ، تند می‌ زند برای ثبت لحظه‌ها !
.
.
چشمان تو حروف را بی استفاده می کنند !
کافیست نگاهم کنی …
.
اس ام اس لاو جدید فروردین 92
.
میگویند عشق خدا به همه یکسان است ولی من میگویم مرا بیشتر از همه دوست دارد وگرنه به همه یکی مثل تو میداد !
.
.
تو مرا به آغوش می کشی …
بوسه ای از لبهایت می دزدم و تو آرام زمزمه می کنی : دوستت دارم و من می فهمم که اینجا خود رویاست !
.
.
من ز گهواره تا گور به جای دانش تــــــــو را می جویم !
.
سری جدید پیامکهای عاشقانه 92
.
از من آزرده مشو
میروم از خانه ی تو
قبل رفتن تو بدان عاشق و بی تقصیرم
تو اگر خسته ای از دست دلم حرفی نیست
امر کن تا که بمیرم به خدا می میرم …
.
.
فراموش کردن هیچگاه آسون تر از مردن نیست ! میمیرم اما فراموشت نمی کنم ..
.
.
سرنوشتم چیز دیگر را روایت می کند
بی تعارف این دلم خیلی هوایت می کند
قلب من با هر صدا ، با هر تپش ، با هر سکوت
غرق در خون یک نفس دارد دعایت می کند
.
اس ام اس جدید اول فروردین 92
.
دوستی را که چشم انتخاب کند ممکن است محبوب دل نشود ولی آن را که دل انتخاب کند بی گمان نور چشم خواهد شد …
.
.
من فقط یک واسطه بودم
دل را خــدا داد و تو بردی !

نظرات 1 + ارسال نظر
رها 15 مرداد 1392 ساعت 18:33

خوب بودن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد