فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

استاتوس شاخ غمناک و تلخ اشک 92

این آخرین پاکت بود
سیگاری نمانده برای "کشیدن"
تو بمان ، من منت تو را "می‌ کشم" و تو بودنت را "بکش" به رخ واژه هایم !
.
.
تــمام ماجــرا همینجاست :
من هســتم … تو هســتی …
من برای هیچــکس جــز تــــــو و تــو برای هرکــسی جــز مــــــن …
.
.
بالاخره خنده های یک نفر باید چیزی را آب کند
یا خنده های تـــــو قنـــد را
یا خنده های مـن غــــــــــم را
.
.
آه که این لعنتـــــی
این قرص هــای افســــردگــی
رنـــگ بـه رنـــگ
دُز بـــه دُز بـه بــــــــــــــاد داد آرام زندگیـــــــــــم !
.
.
لعنــت بر گنــجشــک ها !
تــو که رفــتی ؛ جــیک شــان هم در نــیامد …

.

.

فردا را نمی خواهم

امروز هم زیاد بود

توان این همه “بی تویی” را ندارم !

.

.

رفتنت آنقدرها هم که فکر میکنی فاجعه نیست …

من مثل بیدهای مجنون ایستاده میمیرم !

.

.

بهار من مرا بگذار و بگذر

رهایم کن برو دلدار و بگذر

من عادت می کنم اینجا به غمها

مرا پر کن از این اجبار و بگذر

.

.

دلم می خــواست می توانــستم “هــمه” ام را بــدهم “هــمه” اش بــاشم !

.

.

دیر آمدی …

بودنم در حسرت خواستنت تمام شد !

.

.

بی تو بهار من …

زمستان هنوز هم نرفته است …

من ماندم و شکوفه های قندیل بسته ای که خوزستان هم آبشان نمی کند …

.

.

دیشب با تنهایی ام مچ انداختم ، بد باختم ؛ نامرد خیلی قوی شده بود …


مطالب مرتبط :

اس ام اس و پیامک و مسیج دپرس فروردین 92

دلنوشته درد و دل عاشقانه سوزدار ناب

اس ام اس و پیامک دلتنگ و دلشکسته اسفند 91

نوشته دپسرده و اس ام اس سوزناک عشقی

نظرات 2 + ارسال نظر
دلتنگی 9 خرداد 1392 ساعت 01:25 http://deltangi-doost.blogfa.com

خیلی عالی بود

تنها 18 تیر 1392 ساعت 18:14

من سعی میکنم فراموشش کنم اما واقعا سخته سخت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد