فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

اس ام اس و دلنوشته دلتنگی جدید تیر 92

خیلی وقته دلم حوصله آب شدن نداره
تنهایی همین نیس که کسی پیشت نباشه یا مثلا عشقت رفته باشه
من دلتنگم ، دلتنگه نفسهایی که یه روز با بیخیالی کشیده میشد ولی الان… افسوس که نفس کشیدن سخته و سختتر ندیدن اونه !
.
.
پشت این چشم ها ابرها درگیرند و من کنار خنده هایت می مانم در این دقایق دلتنگی !
.
.
حــوصــله ام بـــرفــی سـت بــا یـک عــالــمه قنـــدیـــل دلتـــنگی از گــوشـه ی دلــــم آویـــــزان !
آهــــای !
کـــافــی ســت کمــی “هــا” کنــید تـــا کــه “آب” شــــوم !
.
.
کاش دفتر خاطراتم چراغ جادو بود تا هر وقت از سرِ دلتنگی به رویش دست میکشیدم تو از درونش با آرزوی من بیرون می آمدی !
.
.
یادم می آید گفته بودی ساده و کوتاه نویسی را دوست داری...
تقدیم به تو…
ساده و کوتاه تنها همین ۲ کلمه :
برگـــــــرد… دلتنــــــــگم…
.
.
آنچه از من تا تو گسترده شده فاصله نیست محبوبم ؛ دنیاییست پر از “دلتنگی…
.
.
شبی باران ، شبی آتش
شبی آیینه و سنگم
شبی از زندگی سیرم
شبی با مرگ میجنگم
تو آتش میشوی بر خرمن تنهای احسام
تو را در هر نفس میبویم اما باز دلتنگم
.
.
تیــــک تیـــک ثانیه ها در گوش دقایق می خوانند و دقایق برای ساعتها نجوا می کنند…
ساعتها ، روزها را به بازی می گیرند و روزهـــــــــا ماه هـــــــا را و ماه هــــــا سالهــــــــا را و این چنین می شود که ایام می گذرد و من روزهای بیقراری و دلتنگی و تنهاییم را با هزار روایت بی الفبا از حضور تو ترسیم می کنم و می گویم :
انگار همین دیـــــــــــروز بـــــــــــود...
.
.
وقتی تــــــــــو نیستی چقدر دلتنــــــگ می شوم گاهی خیلی زیاد و این دلتنگـــــــــی می بردم تا ترس ؛ یک ترس دائمی ک نکند این دلتنگی ها همیشگی بشود ؟!
.
.
مهـربان ک میشوی دلم بیشتر تنگ میشود برایت !

نظرات 1 + ارسال نظر
Eghlima 23 تیر 1392 ساعت 22:29

دلتنگم و دیدار تو درمان من است.....
خیلىخوب بود
مرسى

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد