فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

اس ام اس عاشقانه دلبری تاپ مرداد 93

من مسئله ای ساده هستم
حل می شوم روزی در آغوشت !
.
.
کاش باورت نشود چقدر دوستت دارم تا تمام عمر آن را به تو ثابت کنم.
.
.
تو از یک راه رفته ای
اما
دل من هزار راه می رود برایت !
.
.
مریضم
چشمهایم درد می کند
تب دارم
اینهمه صغری کبری چیدن نمیخواهد
تو نیستی و من دارم می میرم !
.
.
سعی کن عاشق کسی بشی که اگه سرتو رو شونه هاش گذاشتی و خوابت برد سرتو رو زمین نزاره !
.
.
لبخند زدی بهار با آن آمد
یک باغ پر از نرگس و ریحان آمد
ای دست بلند آسمان در دستت
من نام تو را خواندم و باران آمد

نظرات 2 + ارسال نظر
عاشق 4 دی 1393 ساعت 11:06

ممنون عالیییییییییییییییی بود

سلام.خسته نباشید. خیلی وبتون عالیه.و اس هاش قشنگه
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد