فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

طنزستان و شادمانه توپ مرداد 93

میگن شبایی که خوابت نمیبره یکی داره بهت فکر میکنه
بابا انقد به من فک نکنید بزارید بخوابم دیگه !
.
.
همسر عزیزم خیلی دوست دارم
 اینو نوشتم ک بعدنااا نشون بدم ک بفهمه من از قدیما دوسش داشتم.
.
.
بابای یارو مریض میشه زنگ میزنه آمبولانس بیاد
 خانوادگی سوار آمبولانس میشن !
 تو راه دکتر میپرسه مریض کیه ؟
 یارو میگه حالش خوب نبود موند خونه …
.
.
پدرم همیشه تو شرایط بحرانى کمکم میکنه ، مثه امشب…
 گفتم : بابا فک کنم عاشق شدم…
 گفت : گوه نخور !
.
.
ﺳﻮﺍﺭ ﯾﻪ ﺗﺎﻛﺴﻲ ﺷﺪﻡ ﮐﻪ ﺭﺍﻧﻨﺪﺵ ... ﺑﻮﺩ. ﺑﻪ ﻣﻘﺼﺪ ﻛﻪ ﺭﺳﻴﺪﻡ ﮔﻔﺘﻢ ﺁﻗﺎ ﻣﻤﻨﻮﻥ ﻣﻦ ﻛﻨﺎﺭ ﺍﻭﻥ ﻭﺍﻧﺖ ﭘﻴﺎﺩﻩ ﻣﻴﺸﻢ که ﻳﻬﻮ ﻭﺍﻧﺘﻲ ﺣﺮﻛﺖ ﻛﺮﺩ...
ﺍﻻﻥ ﺍﺯ ﺍﺗﻮﺑﺎﻥ ﻗﻢ ﺑﺮﺍﺗﻮﻥ ﭘﺴﺖ ﻣﯿﺰﺍﺭﻡ.
.
.
ﺳﮑﻮﺕ ﮐﻪ ﻣﯽ ﮐﻨﻢ ﻫﺮ ﺍﺯ ﮔﺎﻫﯽ ﻣﯽ ﺷﻨﻮﻡ ﻧﺪﺍﯾﯽ ﺩﺭﻭﻧﻢ ﺁﺭﺍﻡ ﻣﯽ ﮔﻮﯾﺪ:
ﻣﺎﺷﺎﻻ ﭼﻘﺪﺭ ﺧﻮﺷﮕﻠﯽ
ﻣﻦ ﻧﻤﯿﮕﻤﺎ ﻧﺪﺍﯾﻪ ﺩﺭﻭﻧﻢ ﻣﯿﮕﻪ !

نظرات 1 + ارسال نظر
مهسا 23 شهریور 1393 ساعت 14:00

سلام
خیلی ممنون
پیامک ها بسیار جالب و خواندنی بود
به عبارتی اگر بخوام حرف دلم و بگم
عالیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد