فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

اس ام اس و جملات زیبا در مورد تنهایی و بی کسی

تو آسمانی ومن ریشه در زمین دارم
همیشه فاصله ای هست داد از این دارم
قبول کن که گذشته ست کار من از اشک
که سال هاست به تنهایی ام یقین دارم
.
.
.
.
عشق من ، با تو نگاهم زیباست
ابرهای تیره ی غم رسواست
شعر و غزل بهانه اند که بگویم
آری ، بی تو این دل تنهاست
.
.
.
.
تو نبودی دل به دل راهی نداشت
از خیال عشق آگاهی نداشت
تو نباشی تا قیامت بی کسم
در تمام زندگی دلواپسم
.
.
.
.
تحمل تنهایی از گدایی دوست داشتن آسانتر است
تحمل اندوه از گدایی همه ی شادی ها آسانتر است

.

.

.

.

کوچه ها ، خونه ها ، تموم عاشقا رفتن از اینجا
یه غربت موند و من تنهای تنها ، یه غربت مونده و من تنها

.

.

.

.

در آن لحظه که به شدت احساس تنهایی میکنی
مطمئن باش که یکی برای دیدنت لحظه شماری میکنه

.

.

.

.

دعا کن دلم بوی باران بگیرد
و این درد جانسوز درمان بگیرد
دعا کن دلم رنگ آیینه گردد
و تنهایی از عشق پایان بگیرد

.

.

.

.

غصه نخور عزیزم ، دلت تنها نمیشه
هرجای دنیا که باشی ، تو قلبمی همیشه

نظرات 3 + ارسال نظر
alireza_just_yeganeh 6 اردیبهشت 1390 ساعت 21:04

سلام داش مرتضی ... ممنون که نظر دادی ...

فقط یه بار دیگه بیا و 10 تا ( یا هرچندتا رو که می خوای ) با عدد از 1 تا 10 بنویس که واسه امتیاز دادن بهش راحت باشم

سلام
ما چاکرتیم !!!
باشه یه بار دیگه میام !!!

hichkas 30 آبان 1390 ساعت 20:12

کفشهایم وقتی جفت میشوند دلم هوای رفتن میکند... من چه کودکانه دل تنگ می شوم بی آنکه بدانم چه کسی دل تنگ من است....

عالی بود ! مرسی !

ترانه 24 اسفند 1390 ساعت 20:37 http://taranejoni.blogfa.com

مرسی اس ام اس ها خیلی قشنگ و جدید بودن.خسته نباشی

قربونت! مرسی!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد