فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

اس ام اس دوستت دارم جدید

چو قلب شب تاریک تنهایی هایم دوستت دارم
چو بامداد خوش دوستت دارم
به یاد تو و یادهایت شب نشستم بیدار
چه خواب باشم چه بیدار باشم دوستت دارم

.

.

.

دوست دارم به توان N

.

.

.

بیب بیب بیب
فکر کردی بوقه ؟؟؟ نه بابا
میخوام بگم بی برو برگرد دوستت دارم

.

.

.

گل را یک روز
تو را هر روز
گل را تا وقت پژمردن
تو را تا وقت مردن
دوستت دارم

.

.

.

اگر یک آسمان دل را به قسط عشق بردارم
میان عشق و زیبایی تو را من دوست می دارم

.

.

.

می توان پر کرد فاصله هایی بلند را با یک پیام ساده و کوتاه
کافیست بنویسی : دوستت دارم

.

.

.

دوثت دارم را با ث نوشتم تا بدونی ثانیه ها را به امید دیدارت طی می کنم

.

.

.

عزیز بودن زیباست و دوست داشتن هنر است
اما به یاد عزیز بودن بهترین هنر است

.

.

.

تورا در قلب شعرم میگذارم
به نام عشق آن را می نگارم
تمام حرف من در شعر این بود
تو را تا بی نهایت دوست دارم

.

.

.

صدای تپش قلبم را میشنوی که فریاد میزند دوستت دارم

.

.

.

بی تو در خلوت دل چشم به راهت دارم
چه کنم دست خودم نیست که دوستت دارم

.

.

.

دوست داشتن رو باید از برگ درخت آموخت وقتی زرد می شه
وقتی می میره
وقتی از درخت جدا می شه
بازم پای همون درخت می افته

نظرات 1 + ارسال نظر
maria 25 دی 1391 ساعت 01:49

mamnun aliy bud azizam

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد