فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

اس ام اس عاشقانه باحال دی 1390

پت! پت ! پت ! پت ! پت !
پت ! پت ! پت ! پت!
پت ! پت ! پت !
پت ! پت !
این صدای موتور قلب منه که از دوریت ، به پت پت افتاده !!!
.
.
دلم قرار نداره / راه فرار نداره
پیام دادم تا نگی / فلانی مرام نداره
.
.
دوستت دارم بی آنکه بدانی
همیشه به یادت هستم بی آنکه به یادم باشی
همراهت هستم بی آنکه حضورم را حس کنی
.
.
من به زنجیر وفای تو اسیرم چه کنم ؟ / گر نیایی به خدا بی تو بمیرم چه کنم ؟
در هوای غم عشق تو ز خود بی خبرم / که من از عشق تو محتاج و فقیرم چه کنم ؟
.
.
برو جلوی آینه
خوب نگاه کن
خوشگله !!! نه ؟
فکر کردی خودتی ؟
نه فدات شم ، اونی که میبینی تمام زندگی منه !
.
.
توی زندگی بعضی چیزها بزرگ ، بعضی چیزها کوچک ، بعضی چیزها ساده و بعضی چیزها مهم هستند :
بزرگ مثل عشق ، کوچک مثل غم ، ساده مثل من ، مهم مثل تو

.

.

ویلیام شکسپیر میگه : اون وقتی که فک میکنی کسی نیست که حرف دلت رو بفهمه
کسی هست که واسه دیدنت روز شماری می کنه

.

.

سخت ترین فعلی که برایت به سادگی صرف کردم ، عمرم بود

.

.

ای نازنین جواب معمای من تویی / تنها چراغ روشن شبهای من تویی
وقتی دلم گرفت از انبوه ابرها / احساس آفتابی دنیای من تویی

.

.

توی دفتر یادداشت روزانه ات از طرف من بنویس : دوستت دارم.

.

.

از A تا Z تنها چیزی که اهمیت داره U و I هست

.

.

گفتمش بی تو دلم میمیرد / گفت با خاطره ها خلوت کن / گفتمش خنده به لب میمیرد / گفت با خون جگر عادت کن / گفتمش با که دلم خوش باشد؟ / گفت غم را به دلت دعوت کن / گفتمش راز دلم را چه کنم / گفت با سنگ دلم صحبت کن

.

.

این خورشیده که داره به من لبخند میزنه یا تویی که داری میخندی ؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد