فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

جکهای خیلی باحال دی 90

به غضنفر میگن تو شهرتون آثار باستانی دارین ؟ میگه نه ولی دارن میسازن
.
.
فقط یه ایرانی میتونه شامپو رو تو یه هفته تموم کنه و تهش رو با آب قاطی‌ کنه و یک ماه بیشتر استفاده کنه !!!
.
.
اینقد بدم میاد تو مهمونیا تا آهنگ خوشگلا باید برقصن رو میذارن همه منو نگاه نگاه میکنن !
.
.
موقع مرگ به بچه هام میگم ده میلیارد تومن گذاشتم زیر ... بعدش میمیرم ، آی حال میده !!!
.
.
دانشمندان ..... کشف کردند که افرادی که عمر بیشتری دارند ، دیرتر میمیرند !

.
.
اگه میخواین از یه موزیک متنفر بشید ، اون آهنگ رو بزارین آلارم از خواب بیدار شدنتون
.
.
غضنفر میره ماه عسل برمیگرده زنش بهش میگه چرا منو نبردی میگه خواب بودی دلم نیومد بیدارت کنم !
.
.
بعد از سه چهار ماه به طرف زنگ زدم ، میگه : واااای چه جالب ! همین الان داشتم شمارتو میگرفتم !
.
.
مزن بر سر ناتوان دست زور / بزن بر سرش سنگ از راه دور !
.
.
مناجات غضنفر : پروردگارا مرا آن ده که خودم بیشتر حال می کنم ! عواقبشم با خودم !

نظرات 1 + ارسال نظر
میهن استار 21 دی 1390 ساعت 17:38 http://mihanstar.com

با درود فراوان در صورت تمایل می توانید از مطالب سایت ما استفاده کنید

مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد