فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

اس ام اس غمگین 91 (اس ام اس شکست خورده)

اس ام اس عاشقانه غمگین 91
دردناک تر از یه درد ، نداشتن یه همدرده !!!
.
.
اینجا که دنیا اسمشه
غربت نشینی رسمشه
دنیا یه روز خودکشیه
یه روز پر از دلخوشیه
اما برای ما فقط
یه تابلوی نقاشیه !!!
.
.
این زندگی غمزده غیر از قفسی نیست / تنها نفسی هست ولی هم نفسی نیست
این قدر نپرسید کجا رفت و کی آمد / غمهای پراکنده ی من مال کسی نیست
.
.
روزهای خوب من چه زود تموم شد ، همه رفتن در دل خاک
برام مونده یادگاری فقط این چشمای نمناک
.
.
جمله های باحال غم آلود
مشتی بغض و درد و تنهایی پاشیدی به روزهایم و رفتی ...
از بذر این دانه ها شاید دوباره برویم از خاکستر ...
.
.
چه رنجی از محبت ها کشیدیم / برهنه پا به تیغستان دویدیم
نگاه آشنا در این همه چشم / ندیدیم و ندیدیم و ندیدیم
.
.
غروب را دوست دارم چون همرنگ غم است / غم را دوست دارم چون همیشه با من است
.
.
نالم از دست تو ای ناله که تاثیر نکردی / گرچه او کرد دل از سنگ ، تو تقصیر نکردی
شرمسار تو ام ای دیده ، از این گریه ی خونین / که شدی کور و تماشای رخش سیر نکردی
.
.
دوبیتی غمگین
روی قبرم بنویسید مسافر بوده است / بنویسید که یک مرغ مهاجر بوده است
بنویسید زمین کوچه ی سرگردانی است / او در این معبر پرحادثه عابر بوده است
.
.
یک قطره عشق کنج دلم را گرفته است / این قطره هم به شوق نگاهت چکیدنی ست
خم شد ، شکست پشت دل نازکم ولی / بار غمت ، عزیز تر از جان ، کشیدنی ست
.
.
بعد ها نام مرا باران و باد / نرم میشویند از رخسار سنگ
گور من گمنام میماند به راه / فارغ از افسانه های نام و ننگ
.
.
حیف این رویای بودن با تو بس کوتاه بود / گرچه راه حفظ حرمتها همین یک راه بود
بعد از آن بدرود غمگین با خودم گفتم چه زود / رفت آنکه بودنش در شام تارم ماه بود
فرصت هم صحبتی را هم گرفت از طبع من / کاش از پاکی قلب و نیتم آگاه بود
.
.
اسمس خسته از دنیا
گر بدین سان زیست باید پست / من چه بی شرمم اگر فانوس عمرم را به رسوایی نیاویزم / بر بلند کاج خشک کوچه بن بست !
.
.
حافظا دیدی که کنعان دلم بی ماه شد / عاقبت با اشک غم کوه امیدم کاه شد
گفته بودی یوسف گم گشته باز آید ولی / یوسف من تا قیامت همنشین چاه شد

.
.
ذره ذزه ٬ قطره قطره ٬ میسوزم اما میمونم / خودمم موندم چه جوری میتونم زنده بمونم
هنوزم باور ندارم که تو نیستی و من هستم / شایدم من مرده باشم ٬ الکی میگن که هستم !
.
.
نگاهم میکنی اما به سردی / نه تنها من ، تو هم دنیای دردی
.
.
اس ام اس واسه عاشق غمگین و خسته
بگو با من چه دردی داری ای دل ؟ / که هر شب تا سحر بیداری ای دل
گِلت را شاید از غم ها سرشتند / که از خود هم ، تو در آزاری ای دل !
.
.
سبک باران ساحل ها ندیدند / به دوشِ خسته گان باریست دنیا
مرا در موج حسرت ها رها کرد / عجب یار وفاداریست دنیا
عجب آشفته بازاریست دنیا / عجب بیهوده تکراریست دنیا
.
.
شب است و دلم از غم گرفته / دلم از دوریت ماتم گرفته
برای قلب من خورشیدی اما / مرا قلب تو دست کم گرفته
.
.
باز امشب غزلی کنج دلم زندانی است / آسمان شب بی حوصله ام طوفانی است
هیچکس تلخی لبخند مرا درک نکرد / های های دل دیوانه من پنهانی است
.
.
اس ام اس چشمای گریون
بی تو هر شب عاشقی بارانی ام / لاله پژمرده و زندانی ام
بی تو در کنج همه دلواپسی / بی تو من آغاز یک ویرانی ام
.
.
خون داغ عشق در رگهای من جاریست باز / لب فرو بستن سکوت تلخ اجباریست باز
چند روزی میشود سودایی سودایی‌ام / در دل‌ شبهای من غوغای بیداریست باز
.
.
مدتی میگذرد از تو ندارم خبری / چه کنم ناله من هیچ ندارد اثری
شب و روز از غم تو سخت پریشان حالم / نه نشانی ز تو آمد نه پیامی جانم
.
.
خنده ها میشکفد بر لبها تا که اشکی شکفد بر سر مژگان کسی
همه بر درد کسان مینگرند ؛ لیک دستی نبرند از پی درمان کسی
.
.
نوشته های شکایت از زمونه
به لب هایم مزن قفل خاموشی / که در دل قصه ای ناگفته دارم
ز پایم باز کن بند گران را / کزین سودا دلی آشفته دارم
.
.
خون داغ عشق در رگهای من جاریست باز / لب فرو بستن سکوت تلخ اجباریست باز
چند روزی میشود سودایی سودایی‌ام / در دل‌ شبهای من غوغای بیداریست باز
.
.
به روی برگ زندگی دو خط زرد میکشم / و چشم عاشق تو را که گریه کرد میکشم
تو رفتی و بدون تو کسی نگفت با خودش / که من بدون چشم تو چقدر درد میگشم
.
.
خبر به دور ترین نقطه ها برسد / نخواست او به من خسته بی گمان برسد
شکنجه بیش از این که پیش چشم خودت / کسی که سهم تو باشد به قلب تو نرسد
.
.
متنهای کوتاه با موضوع درد و رنج عشق
برای گفتن من شعر هم به گل مانده / نمانده عمری و صدها سخن به دل مانده
صدا که مرحم فریاد بود زخم مرا / به پیش درد عظیم دلم خجل مانده
.
.
رد پای اشکهایم جا ماندست روی صورتم
گونه هایم خیس است اما صورتم میسوزد
داغی از این اشکهاست ؛ اشکهای مانده از خاطرات
.
.
تکیه بر ابر کردم ، ابر نالیدن گرفت / تکیه بر آب کردم ، دریا خروشیدن گرفت
تکیه بر دیوار کردم ، خاک بر فرغم نشت / خاک بر فرغش نشیند آنکه یار از من گرفت
.
.
می روم دیگر شما یادم کنید / من که رفتم این غزلها را شما دفتر کنید
می روم تا دل ببندم دل به خوبیهایتان / باز هم دل بستم و زخمی شدم ، باور کنید !
.
.
اس ام اس گریه و اشک
بزار چشماتو خیلی آروم رو هم / بزن زیر گریه سبک شی یه کم
یه امشب غرورو بزارش کنار / اگه ابری هستی با لذت ببار
.
.
آنقدر از زندگی دلگیرم که روز مرگ خود را جشن میگیرم !
.
.
دانستی اگر سوز شبانروز مرا / دامن نزدی آتش جانسوز مرا
از خنده دیروز حکایت چه کنی / باز آی و ببین گریه امروز مرا
.
.
گفته بودی درد دل کن گاه با هم صحبتی / کو مهربان راز داری کو دل پر طاقتی ؟
شمع وقتی داستانم را شنید آتش گرفت /شرح حالم را اگر نشنیده باشی راحتی !
.
.
پیامک و مسیج افسوس
افسوس واسه تو ای دل ساده ، که هر کسی واست عقده ای فرستاده !
.
.
گاهی آدم میشکنه ، زخمهایی هست که تقصیر هیچکس نیست ولی جاشون می مونه تا ابد ...
.
.
هر چند پر شکسته فتادم به راه غم / در خاطرت چو خاطره ها آسمانی ام
.
.
و حالا لحظه های من گرفتار سکوتی سرد و سنگینند
و چشمانم که تا دیروز به عشقت می درخشیدند ، نمیدانی چه غمگینند !

نظرات 4 + ارسال نظر
sarina 24 فروردین 1391 ساعت 22:11

khili khili ziba bodan mamnon az in pmhaye ziba

ممنون از نظر شما!

NAVID 13 اردیبهشت 1391 ساعت 00:01

Haji In Smsa Hamash male In Javadast
baw ....
baziash ghashang Bood baghiash Jevadi ....

سلیقه ها با هم فرق داره ولی نظر شما هم محترمه!
روز بخیر!

خاطره 20 اردیبهشت 1391 ساعت 23:57

ازچشمه چشم خویش آبش دادم
راهی به ترانه های نابش دادم
وقتی که شکست قلب محزونم را
لبخندزدم!همین جوابش دادم


عالی! دست گلت درد نکنه!

سارا 23 خرداد 1391 ساعت 15:52 http://www.antyboy96.blogfa.com

مرسی!

خواهش میکنم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد