فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

جک بازار خعلی باحال جدید فروردین 1392

امروز با دوستم داشتیم میرفتیم یه دختره رو دیدیم داره با دوستاش بحث میکنه راجع به این که فلانی خوشگله یا فلانی خوشگل نیست. دوستم بهش گفت من چی خوشگلم ؟ دختره گفت تو کجا خوشگلی ؟ تو که قیافت شبیه منه !
یعنی تحریم ها چیکار کرده ها !!!
.
جوک گلچین شاخ فروردین 92
.
کارم به کجا رسیده که حتی آقای شیر کاکائو هم بهم زنگ نمیزنه …
.
.
دوستم بهم زنگ زده میگه اگه کیس کامپیوترم رو از مانیتورش جدا کنم ، با وصل کردن مانیتور به یه کیس دیگه اطلاعات سیستم من معلوم نمیشه ؟؟؟
در واقع سوال اینه که ما با کیا میشیم هفتاد و پنج میلیون ؟؟؟
.
.
اعتراف میکنم بچه که بودم فکر میکردم ماکارونیو مثه برنج میکارن درمیاد …
بابا اونطوری نگاه نکنید ، الان دیگه میدونم درخت داره !
.
بهترین جک های فروردین 92
.
میرن ۱۰۰۰متر زیر آب به ماهیه سیخ میزنن ، گاز که میگیره میگن ببینید چه خطرناک و وحشیه ؟ بعد اسم برنامه رو میزارن جستجوی هیولا …
هیولا تویی ، ول کن زبون بسته رو !
.
.
ﺑﺎﯾﺪ ﯾﻪ ﭘﺘﻮی ﺳﻮراخ ﺳﻮراخ اﺧﺘﺮاع ﮐﻨﻦ ﺑﺮای ﻣﺎﻫﺎﯾﻲ ﻛﻪ ﻫﻤﯿﺸﻪ ﮔﺮﻣﻤﻮﻧﻪ وﻟﻲ ﺑدون ﭘﺘﻮ ﺧﻮاﺑﻤﻮن ﻧﻤﯿﺒﺮﻩ ! والاااا …
.
.
میگن بخند تا دنیا به روی تو بخنده
ما که خندیدیم دنیای نامرد هم محکم زد توی سرم و گفت نیشت رو ببند چرا میخندی ؟
دنیا هم اعصاب نداره ها شما دقت کنین الکی نخندین ...
.
بانک جملات طنز فروردین 92
.
نشون به این نشون که به دختره تو دانشگاه گفتم ایمیل داری برات جزوه بفرستم ؟
گفت داداش کوچیکم زد با گلدون تو صفحش شیکست …
هیچی دیگه از اون به بعد لال شدم اصن !
.
.
وقتی یکی جمله اش رو با "البته حرف شما میتن" شروع میکنه منتظر "اما"ی بعدش باشین که قراره در فاضلابو رو سرتون باز کنه !
.
.
مردها کلا به دو گروه اصلی تقسیم میشن :
گروه اول
گروه دوم
تنها تفاوتشونم هم در اینه که هیچ تفاوتی ندارن ؛ زیادن تو یه گروه جا نمیشد !
.
خنده بازار جکی داغ 92
.
رعد و برق ۴ مرحله داره :
اول یه نور ازش میبینیم
بعد صداش میاد
بعد دزدگیر ماشینا روشن میشه
بعدشم چون صاحبش خاموشش نمیکنه ما به بهش فحش میدیم …
.
.
اگر نیوتون با سیب جاذبه زمین را کشف کرد ما با دوسیب جاذبه آسمانها را کشف کردیم !

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد