فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

اس ام اس تیکه دار شهریور 93

تعجب نکن که چرا هنوز فراموشت نکردم
آدمها هیچوقت “بزرگتریــن اشتباهشون” رو فراموش نمیکنن !
.
.
خوبه که بعضی وقتا بشنویم :
مشترک مورد نظر “آشـــغـــال” میباشد !
.
.
بعضی ها هیچوقت گرسنه نمیمونن چون همیشه “حسرت” مارو میخورن !
.
.
درسته ما خوب نیستیم ولی مثل بعضیا لجن تو جوب نیستیم !
.
.
گرمای عشقت مثل حرارت خورشید بود که همه ازش استفاده میکردن.
.
.
آهویی که به کفتار چشمک بزنه ، لیاقت نداره سایه ی “شیر” رو سرش باشه !
.
.
از مــَن وَفــای زَنانـه مـــیــخــواهـَــد کـَسی کـه غِـیـرَت مـَــردانه نــَــدارد.

طنزستان و شادمانه توپ مرداد 93

میگن شبایی که خوابت نمیبره یکی داره بهت فکر میکنه
بابا انقد به من فک نکنید بزارید بخوابم دیگه !
.
.
همسر عزیزم خیلی دوست دارم
 اینو نوشتم ک بعدنااا نشون بدم ک بفهمه من از قدیما دوسش داشتم.
.
.
بابای یارو مریض میشه زنگ میزنه آمبولانس بیاد
 خانوادگی سوار آمبولانس میشن !
 تو راه دکتر میپرسه مریض کیه ؟
 یارو میگه حالش خوب نبود موند خونه …
.
.
پدرم همیشه تو شرایط بحرانى کمکم میکنه ، مثه امشب…
 گفتم : بابا فک کنم عاشق شدم…
 گفت : گوه نخور !
.
.
ﺳﻮﺍﺭ ﯾﻪ ﺗﺎﻛﺴﻲ ﺷﺪﻡ ﮐﻪ ﺭﺍﻧﻨﺪﺵ ... ﺑﻮﺩ. ﺑﻪ ﻣﻘﺼﺪ ﻛﻪ ﺭﺳﻴﺪﻡ ﮔﻔﺘﻢ ﺁﻗﺎ ﻣﻤﻨﻮﻥ ﻣﻦ ﻛﻨﺎﺭ ﺍﻭﻥ ﻭﺍﻧﺖ ﭘﻴﺎﺩﻩ ﻣﻴﺸﻢ که ﻳﻬﻮ ﻭﺍﻧﺘﻲ ﺣﺮﻛﺖ ﻛﺮﺩ...
ﺍﻻﻥ ﺍﺯ ﺍﺗﻮﺑﺎﻥ ﻗﻢ ﺑﺮﺍﺗﻮﻥ ﭘﺴﺖ ﻣﯿﺰﺍﺭﻡ.
.
.
ﺳﮑﻮﺕ ﮐﻪ ﻣﯽ ﮐﻨﻢ ﻫﺮ ﺍﺯ ﮔﺎﻫﯽ ﻣﯽ ﺷﻨﻮﻡ ﻧﺪﺍﯾﯽ ﺩﺭﻭﻧﻢ ﺁﺭﺍﻡ ﻣﯽ ﮔﻮﯾﺪ:
ﻣﺎﺷﺎﻻ ﭼﻘﺪﺭ ﺧﻮﺷﮕﻠﯽ
ﻣﻦ ﻧﻤﯿﮕﻤﺎ ﻧﺪﺍﯾﻪ ﺩﺭﻭﻧﻢ ﻣﯿﮕﻪ !

متن و نوشته طنز و خنده دار مرداد 93

دوران نامزدی (برای دخترا) چه زمانی است؟
زمانی ک هیچ کس مخارجتو به عهده نمیگیره ولی سر اینکه اختیارت با کیه دعواست! والا!
.
.
آیا میدانستید،آلبالو هم جز خانواده گیلاسه،فقط چون شوهر نکرده ترشیده؟؟!!!
نه خدایی می دونستید؟؟
من برم سراغ اکتشافات بعدیم!
.
.
ﻣﻮﺭﺩ ﺩﺍﺷﺘﯿﻢ ﺩﺧﺘﺮﻩ ﺗﻮ ﺭﺍﻫﭙﯿﻤﺎﯾﯽ ﺭﻭﺯ ﻗﺪﺱ ﯾﻪ ﺗﯿﮑﻪ ﮐﺎﺭﺗﻦ ﮔﺮﻓﺘﻪ ﺑﻮﺩﻩ ﺩﺳﺘﺶ ﺭﻭﺵ ﻧﻮﺷﺘﻪ "ﺷﻼﻡ، ﺗﻮﻟﻮ ﺧﺪﺍ ﺑﻪ ﺍشلاﺋﯿﻞ ﺑﮕﯿﻦ ﺍﯾﻦ ﺑﭽﻪﻫﺎﯼ ﺧﻮﺷﺠﻞ ﻣﻮﺷﺠﻞ ﺭﻭ ﺍﺟﯿﺖ ﻧﮑﻨﻪ .ﺑﻮﮊ ﺑﻮﮊ"!
ﻣﯿﮕﻦ ﻧﺘﺎﻧﯿﺎﻫﻮ ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﺩﯾﺪﻥ ﺍﯾﻦ ﺻﺤﻨﻪ خودشو بسته به موشک به صورت عمود از جو خارج خارج شده !
.
.
حیف نون باباش میمیره داشت گریه میکرد، تلفنش زنگ میخوره بعد که قطع میکنه گریش بیشتر میشه، میگن چی شده؟ میگه خواهرم بود گفت بابای اونم مرده!
.
.
شما توی یه مهمونی بشین بغل یه بچه ، اگه این جمله رو نگفت بیا تف کن تو صورت من :
گوشیتو میدی بازی کنم ؟
.
.
یکی از مربیای آموزشگاه رانندگی تعریف میکرد که یه بار با یه خانومی کلاس رانندگی داشتم براش دور دو فرمون رو توضیح دادم خانومه هم با کلی دقت گوش میداد منم خوشحال شدم گفتم گرفت مطلبو حتما... گفتم خانوم متوجه شدید گفت بله... فقط برا دور دو فرمون اون یکى فرمون کجاست ؟؟؟؟؟
بازگشت همه به سوی اوست.
.
.
خیلی دوست داشتم الان تو آمریکا پیش خانوادم بودم ولی حیف اونام اینجان !
.
.
غضنفر1 یه آینه پیدا میکنه میگه این عکس چقد برام آشناس!
غضنفر2 ازش میگیره نگاه میکنه میگه خره این منم دیگه!!!!!

جک و اسمس خنده دار مخصوص وایبر و لاین

تو فرهنگ ایران عمه مسئول بازیافته تو فامیل : هرچی که به درد نخوره تو چشات زل میزنن میگن به درد عمت میخوره...
.
.
شاید باورتون نشه به دختره میگم برو از بازار وایبر رو بگیر نصب کن. از میدون پانزده خرداد زنگ زده میگه من بازارم. کدوم مغازه برم؟!!
سهراب قایقت جا داره داداش؟
منم سوار کن!
.
.
پسره نوشته بود: انگار تو قفسم... دلم گرفته از دیدن آدما... خسته شدم از آدما
منم زیر پستش نوشتم: شب میام باغ وحش در قفستو باز میکنم برگردی به دامان طبیعت !
با اینکه بلوک شدم اما ارزششو داشت…
.
.
تو یخچال ما تنها ظرفی که صادقه ظرف پنیره... والا...
در قابلمه رو بر میداریم توش خیاره
ظرف حلوا شکری رو باز میکنیم توش پیاز داغه
شیشه مربا رو باز میکنیم توش رب گوجه س
بطری نوشابه رو باز میکنی توش عرق نعناس
بد زمونه ای شده به خدا !!!
.
.
هفته پیش زن داییم تو سوپ خامه ریخته بود خیلی خوشمزه شده بود
اومدیم خونه مامانم سوپ درست کرد خواست مثلن روی زن داییمو کم کنه تو سوپ خامه شکلاتی ریخته !
اینجا بیمارستان خاتم الانبیاء - I Love U PM30
.
.
آیا میدانید چند نوع عنکوبت داریم ؟؟؟؟
۱) یک نوع عنکوبت هایی هستند که تار میزنند
۲) بقیه بلد نیستن تار بزنن پیانو میزنن
۳) یکسری هم ساز بلد نیستن دست میزنن!!!!
.
.
ابراز علاقه غضنفر به زنش :
زندگی بدون تــــــــــــــــــــــــ ـــــو خر است !

متن فلسفی انتخابهای اشتباه زندگی

ﺳﺎﻝ ﮔﺬﺷﺘﻪ ﻳﮏ ﺟﻔﺖ ﮐﻔﺶ ﺧﺮﻳﺪﻡ ﮐﻪ ﺭﻧﮕﺶ ﻗﺸﻨﮓ ﺑﻮﺩ ﺍﻣﺎ ﺍﻧﺪﮐﻲ ﭘﺎﻫﺎﻳﻢ ﺭﺍ ﺁﺯﺭﺩﻩ ﻣﻲ ﮐﺮﺩ. ﻓﺮﻭﺷﻨﺪﻩ ﮔﻔﺖ : ﮐﻤﻲ ﮐﻪ ﺑﮕﺬﺭﺩ ﺟﺎ ﺑﺎﺯ ﻣﻲ ﮐﻨﺪ.

ﺧﺮﻳﺪﻡ ، ﭘﻮﺷﻴﺪﻡ ، ﺧﻴﻠﻲ ﮔﺬﺷﺖ ﺍﻣﺎ ﺟﺎ ﺑﺎﺯ ﻧﮑﺮﺩ و ﻓﻘﻂ ﺍﺳﺘﺨﻮﺍﻥ ﻫﺎﻱ ﭘﺎﻳﻢ ﺭﺍ ﺁﺯﺭﺩﻩ ﻣﻲ ﺳﺎﺧﺖ.
ﺑﺎ ﺧﻮﺩﻡ ﮔﻔﺘﻢ ﺑﻬﺮﺣﺎﻝ ﺍﻳﻦ ﻫﻤﺎﻥ ﺭﻧﮕﻲ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﻣﻲ ﺧﻮﺍﻫﻢ ؛ ﺩﺭ ﻣﺴﻴﺮﻫﺎﻱ ﮐﻮﺗﺎﻩ ﻣﻲ ﭘﻮﺷﻢ ولی ﺩﺭ ﻣﺴﻴﺮﻫﺎﻱ ﮐﻮﺗﺎﻩ ﻫﻢ ﭘﺎﻫﺎﻳﻢ ﺭﺍ ﺁﺯﺭﺩﻩ ﻣﻲ ﮐﺮﺩ.
ﻣﻦ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﮐﺮﺩﻩ ﺑﻮﺩﻡ. ﮐﻔﺸﯽ ﮐﻪ ﭘﺎﯾﻢ ﺭﺍ ﺁﺯﺭﺩﻩ ﻣﯽ ﮐﺮﺩ ﻫﺮﭼﻘﺪﺭ ﻫﻢ ﺧﻮﺷﺮﻧﮓ ﺑﻮﺩ ﻧﺒﺎﯾﺪ ﻣﯽ ﺧﺮﯾﺪﻡ ﻭ ﻭﻗﺘﯽ ﺧﺮﯾﺪﻡ ﻭ ﻓﻬﻤﯿﺪﻡ
ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﮐﺮﺩﻡ ﻧﺒﺎﯾﺪ ﻧﮕﻬﺶ ﻣﯽ ﺩﺍﺷﺘﻢ.
ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﺍﺳﺖ، ﻧﺒﺎﯾﺪ ﻧﮕﻬﺶ ﺩﺍﺷﺖ. ﻧﺒﺎﯾﺪ ﻃﯽ ﺭﻭﺯﻫﺎ ﻭ ﺳﺎﻝ ﻫﺎ ﺣﻤﻠﺶ ﮐﺮﺩ ﺑﻪ ﺍﻣﯿﺪ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺗﻐﯿﯿﺮ ﮐﻨﺪ ﻭ ﺑﻪ ﺍﻣﺮﯼ ﺩﻟﺨﻮﺍﻩ ﺗﺒﺪﯾﻞ ﺷﻮﺩ. ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﻓﻘﻂ ﺑﻪ ﺁﺯﺭﺩﻩ ﮐﺮﺩﻧﺶ ﺍﺩﺍﻣﻪ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﺩﺍﺩ، ﻧﺒﺎﯾﺪ ﺑﻪ ﺁﺯﺭﺩﻩ ﺷﺪﻥ ﻋﺎﺩﺕ ﮐﺮﺩ.
ﺍﻣﺮﻭﺯ ﮐﻔﺶ ﻫﺎ ﺭﺍ ﺩﻭﺭ ﺍﻧﺪﺍﺧﺘﻢ.
"ﻣﺮﺟﺎﻥ ﺭﯾﺎﺣﯽ"

نوشته زیبا و عجیب اعجاز در قرآن

کشف یک اشتباه در قرآن!
تعدادی از دانشمندان جمع شدند تا با تحقیق در متن قرآن خطا و اشتباهی در آن بیابند و به این ترتیب قرآن را رد کنند لذا بسیار در متن قرآن و کلمات آن دقت کردند تا اینکه به این آیه رسیدند که در مورد داستان حضرت سلیمان است که وقتی مورچه ای لشکر حضرت سلیمان را میبیند به سایر مورچه ها میگوید : پناه بگیرید تا لشکر سلیمان شما را خرد نکنند (لایحطمنکم) در حالیکه این کلمه در زبان عربی فقط در مورد خرد شدن شیشه به کار میرود اما مورچه ها آن را درباره ی خود بکار برده اند !!!
پس این اشکالی است که میتوان به متن قرآن گرفت !!!
بعد از آن یک دانشمند استرالیایی در تحقیقات علمی خود کشف کرد که : بیش از 75درصد از غشای خارجی بدن مورچه ها را شیشه تشکیل میدهد و با کشف این معجزه ی قرآن بلافاصله به اسلام ایمان آورد و مسلمان شدنش را اعلام نمود.
لا اله الا اله الملک الحق المبین.