فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

آهنگ های پیشواز آلبوم خیال خام علی باقری

آهنگ پیشواز شب و سیاهی 1 - 5516471
آهنگ پیشواز شب و سیاهی 2 - 5516472
آهنگ پیشواز یاد تو - 5516473
آهنگ پیشواز وقتی نیستی 1 - 5516474
آهنگ پیشواز وقتی نیستی 2 - 5516475
آهنگ پیشواز جاده سیاه 1 - 5516476
آهنگ پیشواز جاده سیاه 2 - 5516477
آهنگ پیشواز عهد و پیمون 1 - 5516478
آهنگ پیشواز عهد و پیمون 2 - 5516479
آهنگ پیشواز خیال خام - 5516480
آهنگ پیشواز میخوای بری 1 - 5516481
آهنگ پیشواز میخوای بری 2 - 5516482

آهنگ های پیشواز آلبوم احساسی که دارم فرهاد جواهرکلام

آهنگ پیشواز نرو از پیشم - 5516460
آهنگ پیشواز هنوز می میرم واسه تو 1 - 5516461
آهنگ پیشواز هنوز می میرم واسه تو 2 - 5516462
آهنگ پیشواز تو تمام آرزومی - 5516463
آهنگ پیشواز دل من بی تو - 5516464
آهنگ پیشواز بی تو چقدر تنهام - 5516465
آهنگ پیشواز احساسی که دارم 1 - 5516466
آهنگ پیشواز احساسی که دارم 2 - 5516467
آهنگ پیشواز خداحافظ - 5516468
آهنگ پیشواز دنیامی 1 - 5516469
آهنگ پیشواز دنیامی 2 - 5516470

نقاشی های رویایی از فصل زیبای پاییز

طرح و نقاشی های فوق العاده زیبا از پاییز


ادامه مطلب ...

کاریکاتورهای طنز جالب و جدید آبان 91

کاریکاتورهای فوق العاده مفهومی و معنادار آبان 1391


ادامه مطلب ...

اس ام اس و دلنوشته عاشقانه گلچین آبان 91

میدانی دوست من ؟ شیشه های شکسته ، تعویض می شوند ... پل های شکسته ، تعمیر !
آدم های شکسته ، فراموش !!!

.

اس ام اس جدید آبان 91

.

من فقط عاشق اینم ، حرف قلبتو بدونم ...
الکی بگم جدا شیم ، تو بزنی تو دهنم بگی زر نزن کصافط بیا بغلم !

.

.

خوشــبختی هایم را با عجله در ســرنوشــتم نوشته بودند ...
بد خط بود ...
روزگــار نتوانست آنها را بخواند ...

.

.

نپرس چرا سیگار میکشی ...
بپرس چی میکشی ؛ که انقدر سیگار میکشی ...

.

پیامک بازار تاپ آبان 91

.

فراموش کردن کسی که دوستش داری مثل به خاطر آوردن کسی است که هرگز نمی شناسی ...

.

.

دست خالی‌ که نمی‌شود به پیشواز خاطره رفت ، من هم وقتی‌ چمدانم پر از گریه شد راه می‌‌افتم ...

.

.

عشق مثله سیگار میمونه ...
اگه خاموش بشه میتونی دوباره روشنش کنی اما هیچ وقت دیگه اون مزه ی اول رو نداره ...
.

جدیدترین اسمس های آپدیت آبان 91

.
خــــــــــــــــدایا ...
دستهای خالـی ام رو بگیـر...
می دونــم  که بنده ی خـوبی نــبودم امـــا شـک نــدارم کـه خدای خوبی هستی ...

.

.

به سلامتی سگ های ولگرد که با یه لقمه غذا و یه دست نوازش تا آخر عمر وفادار آدم میمونن ...
نه بعضی آدم هایی که دنیایی محبت بهشون می کنی و آخرشم دستت رو گاز می گیرن !

.

اس مس جذاب و قشنگ آبان 91

.

دل شکسته را بند هم که بزنی ، بی فایده است ؛ هر کاری بکنی ، باز هم غم و غصه از ترک هایش چکـــــــــــــــه می کند !

ادامه مطلب ...

حرف های عاشقانه و رمانتیک فوق العاده مهر 91

خداوند نمی خواهد ما به هم برسیم ...
شاید تنها دلیلش این باشد که اگر کنارم باشی دیگر هیچ وقت ، هیچ چیز از او نخواهم خواست ...
.
.
روزهای بارانی را خیلی دوست دارم ...
معلوم نمی شود منتظرِ تاکسی هستی یا آواره ی خیابان ها !
بخارِ هوا مال سرماست یا دود سیگار !
روی گونه ات اشک هست یا دانه های باران !!!
.

دلنوشته های زیبای رمانتیک مهر 91

.
دستان من نمی توانند
نه ، نمی توانند هرگز این سیب را عادلانه قسمت کنند ...
تو به سهم خود فکر می کنی و من ، به سهم تو ...
.
.
دنیای اطرافمان را با "پرده ی سینما" اشتباه گرفته ایم
یکی فراموش میشود
یکی خاموش میشود
یکی میمیرد
ما تماشا میکنیم ...
.
.
این جاهای خالی که نبودنت را به رخم می کشند چه می دانند که فرهادت شده ام و چه شب ها که خواب شیرینت را نمی بینم ...
.

متن های طولانی و زیبای عشقولانه مهر 91

.
گوشت را بیاور جلو ، هیســـــــــ !
نگذار کسی بفهمد که قرار است مهم ترین راز زندگی ام را به تو بگویم ...
نگذار کسی بفهمد "دوستت دارم !"
.
.
حرف هایت را می دانم !
این همه سکوت را ترجمه کن لطفا !
.
.
زندگی بدون تو را نمیخواهم ...
عاشقی جز تو بر من حرام است !
تو قید مرا بزن تا من نیز قید این دنیا را بزنم !
.
.
چه تفاوتی می کند آنسوی دنیا باشیم یا چند کوچه آن طرف تر !
پای عشق که در میان باشد ، دلتنگی دمار آدم را در می آورد ...
.

قشنگ ترین جملات love مهر 91

.
این روزها عشق را با دست پس می زنند و با پا پیش می کشند !
حیف از عشق که زیر دست و پاست …
.
.
ردیف شده شعرهایم ...
از وقتی قافیه را به چشم های تو باخته ام !!!

شعر فوق العاده زیبا از جبران خلیل جبران

من نه عاشق بودم
و نه محتاج نگاهی که بلغزد بر من
من خودم بودم و یک حس غریب
که به صد عشق و هوس می ارزید
من خودم بودم و دستی که صداقت میکاشت
گرچه در حسرت گندم پوسید
من خودم بودم و هر پنجره ای
که به سرسبزترین نقطه بودن وا بود
و خدا میداند ، بی کسی از ته دلبستگی ام پیدا بود
من نه عاشق بودم
و نه دلداده به گیسوی بلند
و نه آلوده به افکار پلید
من به دنبال نگاهی بودم
که مرا از پس دیوانگی ام میفهمید
آرزویم این بود
دور اما چه قشنگ
که روم تا در دروازه نور
تا شوم چیره به شفافی صبح
به خودم می گفتم
تا دم پنجره ها راهی نیست
من نمی دانستم
که چه جرمی دارد
دستهایی که تهی ست
و چرا بوی تعفن دارد
گل پیری که به گلخانه نرست
روزگاریست غریب
تازگی میگویند
که چه عیبی دارد ؟
که سگی چاق رود لای برنج ؟
من چه خوشبین بودم
همه اش رویا بود
و خدا می داند
سادگی از ته دلبستگی ام پیدا بود ...