فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

اس ام اس و پیامک دلتنگ و دلشکسته اسفند 91

من به سوختن عادت دارم !
کبریت را بینداز و برو !

.

.

نزدیکت می شوم بوی دریا می آید
دور که میشوم صدای باران
بگو تکلیفم با چشمهایت چیست ؟
لنگر بیندازم و عاشقی کنم یا چتر بردارم و دلبری کنم ؟

.

.

پُرم از درد این ردِ پا ، پایی که رفت و ردش نرفت !

.

مسیج غمناک فوق العاده اسفند 91

.

شاید عشق همین است که من همیشه با یاد تو باشم و تو با هر که میخواهی !

.

.

وقتی می رفت گفت تو را هم می برم ...
گفتم کجا ؟ گفت از یادم ...

.

.

همیشه سیاه پوشیده ام ؛ عشق ، مصیبت سنگینی است !

ادامه مطلب ...

گلچین پ ن پ های کرکره خنده 91

ماشینم خراب شده وسط خیابون ، زنگ زدم به داداشم میگم آب دستته بذار زمین بیا پیش من ! میگه کارم داری ؟؟؟
میگم پـَ نـَ پـَ آب گرون شده ، همون یه لیوانم صرفه جویی بشه خیلیه !

.

.

به دوستم میگم : نمره ها رو زدنا !!! میگه : با شماره دانشجویی ؟
میگم : پـَ نه پـَ با شماره کفش ، اونایی هم که دمپایی داشتن رو مردود کرده !

.

.

مریض اورزانسی بردیم بیمارستان ، به دکتر میگم دستم به دامنت به مریض ما هم رسیدگی کنید ! میگه حالش خیلی بده ؟؟؟ میگم : پَ نَ پَ حالش خیلی خوبه ، مشکل خاصی نداره فقط قلبش نمیزنه !

.

بهترین پ ن پ های خنده دار

.

دکتر از اتاق عمل اومده بیرون و به یارو میگه مبارک باشه ! یارو میگه یعنی پدر شدم ؟ دکتر گفت : پَ نَ پَ شما شدی سایر بستگان !

.

.

بهش میگم آب در هاون نکوب ! میگه یعنی کار بیهوده نکنم ؟؟؟
گفتم پـَ نه پـَ ممکنه مولکولهای آب رو له کنی !

ادامه مطلب ...

جک های شاخ و دسته اول آخر 91

ﺩﯾﺮﻭﺯ ﺑﺎﺑﺎﻡ ﺍﻭﻣﺪ داره میخنده !
ﻣﻦ : ﺳﻼﻡ ﺑﺎﺑﺎ ؛ ﭼﯿﻪ ﺧﻮﺷﺤﺎﻟﯽ ؟
ﺑﺎﺑﺎﻡ : ﺳﻼﻡ ﻋﺰﯾﺰﻡ (ﺑﺎ ﻟﺒﺨﻨﺪ) ﻫﯿﭽﯽ ﺑﺎ ﻣﺎﺷﯿﻨﺖ ﺗﺼﺎﺩﻑ ﮐﺮﺩﻡ ...
ﻣﻦ : ﺷﻮﺧﯽ ﻣﯿﮑﻨﯽ !؟!؟!
ﺑﺎﺑﺎﻡ : ﻧﻪ ﺟﻮﻥ تو ﺭﺍﺱ ﻣﯿﮕﻢ !
ﻣﻦ : ﻋﻪ ﺑﺎﺑﺎ ﯾﻌﻨﯽ ﮔﻨﺪﺷﻮ ﺩﺭآﻭﺭﺩﯼ ﻣﯿﺪﻭﻧﯽ ﺍﯾﻦ ﭼﻨﺪﻣﯿﻦ ﺑﺎﺭﻩ ؟
ﺣﺎﻻ ﻣﻨﻢ ﻋﺼﺒﺎﻧﯽ ﺩﺍﺷﺘﻢ ﺻﺤﻨﻪ ﺭﻭ ﺗﺮﮎ ﻣﯿﮑﺮﺩﻡ ﺑﺎﺑﺎﻣﻢ ﺍﻭﻣﺪﻩ ﻣﻨﻮ ﺑﻐﻞ ﮐﺮﺩﻩ ﺑﺎ ﯾﻪ ﺣﺎﻟﺖ ﻏﻤﯿﮕﻦ ﺗﻮ ﭼﺸﺎﯼ ﻣﻦ ﻧﮕﺎﻩ ﻣﯿﮑﻨﻪ ﻣﯿﮕﻪ : ﻣﯿﺨﻮﺍﯼ ﺑﺮﯼ ﺑﺮﻭ ﻓﻘﻂ ﮔﯿﺘﺎﺭﺗﻮ ﺑﺎ ﺧﻮﺩﺕ ﻧﺒﺮ ...
ﻫﯿﭽﯽ ﺩﯾﮕﻪ ، ﺗﻮ ﺍﻭﺝ ﻧﺎﺭﺍﺣﺘﯽ ﺗﺮﮐﯿﺪﻡ ﺍﺯ ﺧﻨﺪﻩ !
الان فهمیدید من گیتار دارم ؟؟؟

.

.

عکس بچگیامو به مامانم نشون دادم میگه آخی چه نازه ، کیه ؟
من و همینجوری من تا بی نهایت ...

.

.

برادرزاده ام معدلش شده 19.42 سه روزه رفته تو اتاق درو رو خودش بسته ...
من همسن این بودم 12 میشدم تا خونه با کیف رو پایی میزدم !

.

جک ته خنده آپدیت جدید

.

دقت کردین گل کلم در ترشی حکم پسته در آجیل رو داره ؟

.

.

شمام مثل من وقتی یه چیزی رو کپی (copy) میکنین تا وقتی که جایی پیست (paste) نکردینش احساس میکنین یه چیزی تو موس سنگینی میکنه ؟

ادامه مطلب ...