فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

اس ام اس جدید تنهایی

آنگاه که تنهایی تو را می آزارد
به خاطر بیاور که خدا بهترین های دنیا را تنها آفریده

.

.

.

دوستی اتفاق است ، جدایی رسم طبیعت ، طبیعت زیباست نه به زیبایی حقیقت
حقیقت تلخ است ، نه به تلخی جدایی ، جدایی سخت است نه به تلخی تنهایی

.

.

.

بیا مثل مرغان آشفته هجرت کنیم
افق را به مهمانی پونه دعوت کنیم
بیا مثل پروانه های غریب نیاز
به مهتاب شب های تنهایی عادت کنیم

.

.

.

درختی خشک مانم به صحرا
که عمری سر کند تنهای تنها
نه بارانی که آرد برگ و باری
نه برقی تا بسوزد هستی اش را

ادامه مطلب ...

اس ام اس دوستت دارم جدید

چو قلب شب تاریک تنهایی هایم دوستت دارم
چو بامداد خوش دوستت دارم
به یاد تو و یادهایت شب نشستم بیدار
چه خواب باشم چه بیدار باشم دوستت دارم

.

.

.

دوست دارم به توان N

.

.

.

بیب بیب بیب
فکر کردی بوقه ؟؟؟ نه بابا
میخوام بگم بی برو برگرد دوستت دارم

.

.

.

گل را یک روز
تو را هر روز
گل را تا وقت پژمردن
تو را تا وقت مردن
دوستت دارم

ادامه مطلب ...

اس ام اس عاشقانه باحال

تنها
غمگین
نشسته با ماه
در خلوت ساکت شبانگاه
اشکی به رخم دوید ناگاه
روی تو شکفت در سرشکم
دیدم که هنوز عاشقم آه

.

.

.

من بی تو اندوه سرد زمستونم

پرنده ای زخمی ، اسیر بارونم

ای مثل من عاشق هم تای من محجوب

بمون با من ای بهترین ای خوب

.

.

.

بزار چشماتو خیلی آروم رو هم
بزن زیر گریه سبک شی یه کم
یه امشب غرورو بزارش کنار
اگه ابری هستی با لذت ببار

ادامه مطلب ...