فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

اس ام اس عاشقانه مخصوص

یکی بود یکی نبود ، زیر این سقف کبود
یه غریب آشنا ، دل و جونمو ربود
اینجوری نیگام نکن گل یاس مهربون
اون غریبه خودتی ، همیشه با من بمنون
.
.
.
.
در دنیا دو چیز را دوست دارم
1 - تو را
2 - گل را
گل را برای تو
تو را برای همیشه
.
.
.
.
اگه یه روزی فرشته ها بخوان تو رو زودتر ببرن
بهشون میگم که از قدیم ، ماهی رو با تنگش میبرن !
.
.
.
.
اتل متل ستاره
گلم دوستم نداره
نه اس ام اس ؛ نه یک زنگ
دلم براش شده تنگ
.
.
.
.
من و تو جر‌ات پرواز همه پرنده هاییم
واسه تا ابد رهایی ما دو بال آشناییم
ادامه مطلب ...

جکهای ته خنده

غضنفر میره زن بگیره بهش میگن 1000تا سکه
میگه : زیاده !!! یکی دیدم 14تا سکه ، تازه حامله هم هست
.
.
.
.
از مکافات عمل غافل مباش !
قبل خوابیدن برو کامل بشاش !
.
.
.
.
اگر مجنون شوی تو ؛ من لیلی نشوم
اگر خسرو شوی تو ؛ شیرین نشوم
گر شوی سام تو ؛ من نرگس نشوم
یک بار ، فقط یک بار تو آدم شو نامردم اگر که حوا نشوم !
.
.
.
.
غضنفر میخواست بره مکه تو خونه قرآن نداشتن از زیر کتاب علوم ردش میکنن
ادامه مطلب ...

بهترین جمله های عاشقانه تیر 90

گر طبیبانه بیایی بر سر بالینم
به دو عالم ندهم لذت بیماری را
.
.
.
.
فاصله را بگو به خود نبالد ، یاد تو تمام فاصله ها را می شکند
.
.
.
.
تاج من بر سرم نیست ، تاج من در قلب من جای دارد
تاجی که به ندرت پادشاهی را از آن بهره داده اند
تاج من ، عشق توست که بر دل دارم
.
.
.
.
زندگی زندون عشقه ما به اون دل باختیم
خوبی هاشو ما ندیدیم با بدیهاش ساختیم
ادامه مطلب ...

اس ام اس عصبانی و شاکی

جای خالیت پر نمیشود دیگر ؛ حتی با خودت !
.
.
.
.
ارزش بعضیا اندازه اشکه که از چشمات بیفتن ، نه اندازه نبض که اگه نباشن نباشی
.
.
.
.
به هر کس محبت میکنم جانم فدا
مثل عقرب میزند نیشم ، نمیدانم چرا ؟؟؟
.
.
.
.
خسته ام از لبخند اجباری
خسته از حرفهای تکراری
خسته ام از آدمهای تکراری
خسته از محبت های خالی
.
.
.
.
خیلی از یخ کردن های ما از سرما نیست
لحن بعضی ها زمستونیه !!!
ادامه مطلب ...

پیامک و اس ام اس سرکاری تابستونی

اگه هشت لایه ایزوگامت کنن !!!
بازهم آب دماغت مى چکه !!!
.
.
.
.
خوابی ؟ بیداری ؟ اگه خوابی چرا بیداری ؟
پس بیداری ؟
اگه بیداری چراخوابی ؟ پس خوابی برو راحت باش !
فقط میخواستم ببینم خوابی یا بیدار !
حالاخوابی یا بیدار ؟؟؟
.
.
.
.
دوست دارم با تو بخوابم
من و تو تنها با هم بخوابیم
من بی تو خوابم نمی بره
با شلوار خوابم نمی بره
کجایی زیرشلواریم ؟؟؟
.
.
.
.
اگر الان ۵ بار جلوی آینه بگی من احمق هستم
عکس کسی رو که دوست داری توی آینه می بینی !!!
.
.
.
.
بهترین لحظه ، لحظه ایه که فکر می کنی فراموشت کردم ، بعد یه اس ام اس از طرف من برات میاد که نوشته سرکاری !!!
.
.
.
.
همتون فدای کسی که الان این اس ام اس رو واست فرستاده !!!
.
.
.
.
چه کنم چرخ فلک کرده مرا از تو جدا
من چه جورابی بپوشم که دهد بوی تو را ؟؟؟
ادامه مطلب ...

اسمس های زیبای کنایه ای

همیشه به من میگن مثل بچه ی آدم رفتار کن

ولی من نمیدونم باید مثل هابیل باشم یا قابیل ؟

.

.

.

.

به اندازه ی تمام سه نقطه های دنیا با تو حرف داشتم
اما
نقطه نقطه نقطه

.

.

.

.

چه فرق می کند وسوسه سیب یا حوا برای کسی که آدم نیست

.

.

.

.

سیگارت را با او روشن کن !!!
تکلیفت را با من !!!

.

.

.

.

سعی کن در زندگی یکرنگ باشی ، فرش هزار رنگ را همه زیر پا می اندازند

ادامه مطلب ...

اس ام اس و جملات خنده دار روز پدر

با اینکه من از وضع خودم دلگیرم
بی هدیه برای تو پدر میمیرم !
در شهر به هر مغازه رفتم ، دیدم
جوراب نداشت ، بنده بی تقصیرم !
.
.
.
.
پیشاپیش روز ملی جوراب که در ایران به آن روز پدر می گویند مبارک !
.
.
.
.
امروز به نام پدران نام گرفت
زن رفت و ز همسر خودش وام گرفت
هر مرد در این روز بدیدم ، کادو
جوراب ، لباس زیر یا مام گرفت !
.
.
.
.
وای روز مادر و روز پدر
جدم از ناراحتی آید به در
روز مادر یک النگو می دهم
زن دهد جوراب در روز پدر
تازه پول دومی را هم ز من
می ستاند از طریق گل پسر
قیمت جوراب من هم لاجرم
از النگو هست قدری بیشتر !
ادامه مطلب ...