فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

اس ام اس و دلنوشته عاشقانه لاوی 92

دست هایمان را بهم قفل کنیم
فقط یادت باشد کلید را جایی بگذاری که یاد هیـچ کداممان نماند …
.
.
پای دستهای تو که وسط باشد چاله های خیابان بهترین بهانه اند برای سقوط به امن ترین جای دنیا !
.
.
می خواهم در جشمانت زند کی کنم ، در آغوشت بمیرم و در قلبت دفن شوم !
.
.
یادِ تــو گاهی مسکنی ست که از نبودش بند بندِ تنم ضجه میزنند …
.
.
لبخند تو معجزه ی شیرینی است که رویای بهشت را در دل آدم زنده می کند …

ادامه مطلب ...

استاتوس شاخ غمناک و تلخ اشک 92

این آخرین پاکت بود
سیگاری نمانده برای "کشیدن"
تو بمان ، من منت تو را "می‌ کشم" و تو بودنت را "بکش" به رخ واژه هایم !
.
.
تــمام ماجــرا همینجاست :
من هســتم … تو هســتی …
من برای هیچــکس جــز تــــــو و تــو برای هرکــسی جــز مــــــن …
.
.
بالاخره خنده های یک نفر باید چیزی را آب کند
یا خنده های تـــــو قنـــد را
یا خنده های مـن غــــــــــم را
.
.
آه که این لعنتـــــی
این قرص هــای افســــردگــی
رنـــگ بـه رنـــگ
دُز بـــه دُز بـه بــــــــــــــاد داد آرام زندگیـــــــــــم !
.
.
لعنــت بر گنــجشــک ها !
تــو که رفــتی ؛ جــیک شــان هم در نــیامد …
ادامه مطلب ...

اس ام اس و پیامک و مسیج کوبنده نیش و کنایه 92

زمونه بدی شد !
حتی افزودنی های غیرمـجاز هم اعتباری بــه ماندگاری بعضی دوستی ها نیسـت …
.
.
نمیدونم بعضی ها چند دست مبل تو دلشون دارن که هر روز یک نفر به دلشون میشینه !
.
.
قــول مــی دهــی هوایم را داشتــه باشــی ؟
خنــده دار است نــه ؟؟؟
تو مـن را هم نــداری چــه برســد به هوایم !
.
.
تو رو با آخرین سیگاری که به یادت کشیدم ، به ته کفشم سپردم !
.
.
این روزها فقط تورو میطلبم !
هی فلانی به خودت نگیر ، مرگ را میگویم ...
ادامه مطلب ...

اس ام اس تسلیت شهادت حضرت زهرا (س)

ای ماه تمام ، از همه بهتر من
ای مهر مدام ، سایه ی بر سر من
من سیدم و مادر سادات تویی
آه ای همه افتخار من ، مادر من
.
.
نباریده ست بارانی در آتش
دری می سوخت پنهانی در آتش
بر ابراهیم آتش شد گلستان
ولی اینجا گلستانی در آتش
.
.
همه میدانند که مهدیه اسم مکان است و فاطمیه اسم زمان
و من منتظر روزی هستم که مهدیه اسم زمان شود و فاطمیه اسم مکان …
.
.
ای خاکِ درِ تو تاجِ سرها زهرا
وی قبر تو مخفی ز نظرها زهرا
تا باب شفاعت تو باز است چه غم ؟
گر بسته شود تمام درها زهرا
.
.
در زمانی که زمان یاد ندارد چه زمان
و مکانی که مکان یاد ندارد چه مکان
دل من در پی یک واژه ی بی خاتمه بود
اولین واژه که آمد به نظر فاطمه بود
.
.
ای روح دو صد مسیح محتاج دَمَت
زهرایی و خورشید غبار قدمت
کی گفته که تو حرم نداری بانو ؟
ای وسعت دلهای شکسته ، حرمت
.

پیامک و جمله عاشقانه اس ام اسی دلبری 92

در علم فیزیک میگن اگر جسمی محیط دایره را طی کند جا به جایی صورت نگرفته اما هر وقت دور تو میگردم احساس میکنم که دور دنیا چرخیدم !

تو دایره عشق منی !

.

اس ام اس عاشقانه شاخ 92

.

بــخــــــنـد !

میــــخــواهــــم تــــجــدیـــد حــــیــات کــــنـم …

.

.

بودن یا نبودنت مهم نیست

آنقدر دوستت دارم که به حضورت نیازی نیست

همانند خدا که هست اما نیست

.

.

سرمایه ام ۲ سکه محبت است …

یکی مال تو و دیگری صدقه به نیت شادی دلت !

.

مسیج عاشقانه جدید فروردین 92

.

عزیزم هیچ میدانی جزئیات چشمهایت کلیات زندگی من است ؟

ادامه مطلب ...