فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

جملات فلسفی و آموزنده دانشمندان و متفکران

هنگام نیکبختی است که باید بیمناک بود ، هیچ چیز تهدید آمیز تر از سعادت نیست
موریس مترلینگ
.
.
.
.
آنکه می تواند ، انجام می دهد ، آنکه نمی تواند انتقاد می کند
جرج برنارد شاو
.
.
.
.
آدم بی مغز و پرگو چون آدم ولخرج و بی سرمایه است
پاسکال
.
.
.
.
تاریخ تکرار بى پایان خطاهاى زندگى است
لورنس دورل
.
.
.
.
سربر گریبان فرو بر ، از دل خویش بپرس آنچه را که مى داند
شکسپیر
.
.
.
.
اولین گام در راه آگاهى ، درک جهل است
بى پیماستر
ادامه مطلب ...

فقط اس ام اس عاشقانه قشنگ

میگن به کسی اس ام اس بده که راهش دور باشه
من به تو چی بدم که تو قلبمی ؟
.
.
.
.
قلب تو زندان و من زندانیش
عشق تو حج است و من قربانیش
.
.
.
.
صدایت برایم از عاشق بودنت می گوید
نگاهت برایم از محبت و دوست داشتن می گوید
اما بودنت گویا بهشت من است
.
.
.
.
تو و بهار برایم دو فصل مشترکید ، ز ره رسیدنتان رفتن زمستان است
.
.
.
.
ترکم مکن ای عشق ، من بی همزبانم
تنها تویی ای نازنین آرام جانم
اینجا کسی در سینه اش رویا ندارد
دل را سپردن تا ابد معنا ندارد
.
.
.
.
دیگر نمیدانم که را باید صدا زد
این قلب را تا کی به طوفان بلا زد
من باغبان فصلهای انتظارم
تو خوب میدانی من اینجا بی قرارم
ادامه مطلب ...

اس ام اس های باحال و جالب عشقولانه

از شب پرسیدم برای کسی که دوسش دارم چه بنویسم ؟؟؟
گفت : بابا بگیر بخواب حوصله داری !!!

.

.

.

.

اتل متل صفاتو
دلم کرده هواتو
الهی زود ببینم
صورت مثل ماه تو

.

.

.

.

اس ام اس برو پیش اونی که فکر میکنم
اگه کار داشت مزاحمش نشو
اگه خواب بود آروم ببوسشو برگرد
اگه تو رو خوند ، بهش بگو که دوسش دارم

.

.

.

.

اگر خری تو را بوس کند بهتر از آن است که بوسه ای تو را خر کند

ادامه مطلب ...

اس ام اس غمناک و پیامک غمگین و خسته

شبی از سوز گفتم قلم را
بیا بنویس غم های دلم را
قلم گفتا برو بیمار عاشق
ندارم طاقت این بار غم را
.
.
.
.
دیگر بهار در سبد روزگار نیست
دیگر قرار نیست ، نه دیگر قرار نیست
شادم که زود می گذرد شادیم ، ولی
غم می خورم که هیچ غمی ماندگار نیست
.
.
.
.
رفیق یک دل غمخوار و یار باید و نیست
فغان چه ها که در این روزگار باید و نیست
.
.
.
.
در اندوه همان بارانِ برگم
نمی بارم که بنویسی بهارم
من از تو ریشه دارم دردِ پنهان
نمی خواهم ببینی روزگارم
.
.
.
.
کی ام من ؟ آرزو گم کرده ای تنها و سرگردان
نه آرامی ، نه امیدی ، نه همدردی نه همراهی
گهی افتان و خیزان چون غباری در بیابانی
گهی خاموش و حیران چون نگاهی بر نظر گاهی
ادامه مطلب ...

اس ام اس های مرامی و رفاقتی و دوستی

کس نمی داند در این بحر عمیق
سنگ ریزه قرب دارد یا عقیق
من همین دانم که در این کوی و بر
هیچ چیز ارزش ندارد جز رفیق
.
.
.
.
روز به خورشید مینازد ، شب به ماه
ما به داشتن عزیزی مثل شما
.
.
.
.
باز دلم یاد شما میکند ، یاد همان لطف و صفا میکند
این دل بی کینه همیشه تو را ، بر سر سجاده دعا میکند
گرچه درون دل ما جای توست ، باز دلم یاد شما میکند
.
.
.
.
یاد یاران قدیم نرود از دلِ تنگ
چون هوای چمن از یاد اسیرانِ قفس
.
.
.
.
رفیق خوب پزشک زندگیست
تا آخر عمر مریضتم رفیق
.
.
.
.
تنها گنجی که جستجو کردن آن به زحمتش می ارزد دوست واقعیست
و تو بهترین گنجی
ادامه مطلب ...

SMS و پیامک های توپ و جدید فروردین 90

الهی زندگیت طعم عسل شه

دعای دشمنت هی بی اثر شه

ستارت تا ابد روشن بمونه

سیاهی راه خونت رو ندونه

الهی مرغ عشق آرزوهات

سر شب تا سحر یکدم بخونه

.

.

.

.

تحملی که داده بودی داره تموم میشه

مگه نگفتی همه جا مال منی تا همیشه

دلم داره شور میزنه ، این دل رو بی خبر نذار

تورو خدا با خوبی هات روی هیچ دلی اثر نذار

.

.

.

.

بی تو مرا شبیست که فردا نمی شود

بی من تو را دلیست که دریا نمی شود

.

.

.

.

تردیدها به ما خیانت می کنند تا به آنچه که لیاقتشان را داریم نرسیم

.

.

.

.

درویشم و درویش تر از خود ندیدم

همرنگ دلم عاشق و درویش ندیدم

عمریست که من عابر این راه غریبم

جز سایه ی خود همسفری بیش ندیدم

.

.

.

.

من عشق را در تو ، تو را در دل ، دل را در موقع طپیدن به تو دوست دارم

.

.

.

.

مشکلات به سبکی هوا
عشق به عمق اقیانوس
دوستی به محکمی الماس
موفقیت به درخشانی طلا
این ها آرزوهای من برای توست

ادامه مطلب ...

اس ام اس سرکاری فوق العاده جدید و توپ

نوشابه 250 تومان
بستنی 350 تومان
کره 400 نومان
آدامس 200 تومان
بیسکویت 400 تومان
اونوقت روت میشه اس ام اس 10 تومنی نفرستی ؟؟؟
.
.
.
.
این اس ام اس رو به 4 دلیل برات می فرستم :
1 - دوستت دارم
2 - خیلی باحالی
3 - به یادتم
4 - ارزش زنگ زدن رو نداری !
.
.
.
.
بد ترین درد این نیست که عشقت بمیره
بد ترین درد این نیست که به اونی که دوستش داری نرسی
بد ترین درد این نیست که عشقت ندونه دوسش داری
بد ترین درد اینه که دستشویی داشته باشی اما دستشویی اون طرفا نباشه
.
.
.
.
میدونی فرق من با توپ چیه ؟
توپ رو باید شوت کرد تا گل بشه اما من خودم گلم
حالا فرق تو با توپ چیه ؟
توپ رو باید شوت کرد اما تو خودت شوتى
ادامه مطلب ...